掃呢頁CODE去手機

2018年8月6日 星期一

盧凱彤墮樓身亡:放棄男人最重視嘅嘢!未婚夫速回家陪卓韻芝 __,盧凱彤,卓韻芝,

未婚夫急回家陪傷心的卓韻芝。歌手盧凱彤(Ellen)昨日墮樓身亡,作為Ellen好友嘅卓韻芝感到無比傷痛,一直傷心得不接電話。今日韻芝喺社交網再度發文 ...


未婚夫急回家陪傷心的卓韻芝。


歌手盧凱彤(Ellen)昨日墮樓身亡,作為Ellen好友嘅卓韻芝感到無比傷痛,一直傷心得不接電話。今日韻芝喺社交網再度發文,指原來其未婚夫得悉Ellen離世嘅消息後,趕回家陪伴她:「我哭哭停停捱了大半天。晚上,他表示明天要去剪頭髮,我說你不是早上才剛剪過嗎?他轉身給我看,哇,原來,他後腦的頭髮完全沒修好!他說其實頭髮沒剪完,怕我太傷心,剪到一半就趕回來。」

未婚夫嘅舉動,令韻芝十分感動,又話:「好偉大呀,為愛情犧牲髮型。老大,髮型呀!髮型呀!This is big man.#多謝所有朋友關心#生命有許多事值得留戀 #例如友情 #愛情 #同埋髮型 」網民都叫韻芝要振作,相信Ellen最希望就係佢要繼續好好生活!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!