掃呢頁CODE去手機

2018年8月14日 星期二

盧凱彤墮樓身亡:約定盧凱彤!林二汶:收工你嚟接我啦 __,林二汶,盧凱彤,

林二汶約定盧凱彤「日後再聚」!歌手盧凱彤(Ellen)今日出殯,各位親朋好友都有送佢最後一程,對佢送上最後祝福。作為Ellen嘅好姊妹林二汶再度喺網上 ...


林二汶約定盧凱彤「日後再聚」!


歌手盧凱彤(Ellen)今日出殯,各位親朋好友都有送佢最後一程,對佢送上最後祝福。作為Ellen嘅好姊妹林二汶再度喺網上發文悼念亡友,感謝對方令佢人生更為精彩,亦永遠唔會忘記對方嘅音樂:「將你送往這個地方,你會忙着空閒,忙着享受日出日落的溫暖,忙着點算你帶走的和付出的愛,忙着在天和地之間感受最細膩和最壯大的美麗。謝謝你用一生給我這麼美麗的一課,我會將我所學習的,放進音樂,這個,就是at17、盧凱彤、林二汶永遠的精神。」

佢仲話將來必定再見:「你往生的世界,電波接受訊號強過1000MB寬頻,這些post,應該都load得很順。放心去忙着放假,我會忙着活好。未知何時收工,收工你嚟接我啦,到時電聯。」一字一句流露思念之情,相信Ellen定必化作天上繁星,繼續照耀佢愛嘅人,亦就如二汶所講「日後再聚」!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!