掃呢頁CODE去手機

2018年8月9日 星期四

許靖韻内地首場歌友會 直播觀眾破百萬 __,許靖韻,

許靖韻内地首場歌友會直播觀眾破百萬許靖韻(Angela)最近可謂社交媒體嘅寵兒,8月8日,騰訊音樂娛樂集團聯手英皇娛樂為Angela於北京舉辦首場「《 ...


  • 許靖韻内地首場歌友會 直播觀眾破百萬


  • 許靖韻(Angela)最近可謂社交媒體嘅寵兒,8月8日,騰訊音樂娛樂集團聯手英皇娛樂為Angela於北京舉辦首場「《K歌之王》音樂尊享會」,演出現場全場爆滿。作為Angela内地首場歌友會,此次活動由四大平台同時喺網上全程直播,合共錄得超過百萬觀眾收睇,成績非常理想。

    Angela以一身白色修身長裙登場,自彈自唱《白玫瑰》打開序幕,網友見到呢身打扮紛紛大讚Angela有陣仙氣飄出嚟。緊接其後唱出《男人KTV》國語版,Angela選唱時原來有一份用心,「國語版嘅原唱係胡彦斌老師,之前參加節目時曾經合作過,講過好希望將來同佢合唱,如果擁有一首由佢創作嘅作品就真係再好不過」Angela今次可謂憑歌寄意,仲講笑叫歌迷記得網上狂tag胡彦斌,實行集氣將願望實現。

    Angela更向歌迷大派褔利,邀請咗五位觀眾上台玩急口令,又親手送出簽名相同CD,歌迷顯得相當受落。主持人又問起Angela喜歡歌迷點稱呼自己,Angela:「其實好多稱呼都好搞笑,不過我最喜歡嘅係叫我“港姐”。」

    壓軸唱的《K歌之王》成為全晚最高潮,Angela事後分享:「呢一刻係全晚最深刻,當我encore表演《K歌之王》,今次係全場大合唱,好開心,個種感動好難形容呀!」Angela又謂演出前一晚真係好緊張,擔心到瞓唔著:「開騷前就怕冇人嚟,過程中見到台下有同事面色凝重,又擔心係咪直播有問題,結果係因為佢俾現場氣氛感動到唔識反應。我出道咗八年,走到今日有屬於自己的歌友會,有過百萬收看率,我真係好感恩,俾大家嘅熱情融化咗呀!」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    鍾意就快D Share啦!