網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月3日 星期五

麥明詩:取代志偉做港姐司儀?十優麥明詩神回 __,麥明詩,曾志偉,志偉,港姐,

麥明詩會取代志偉?藝人麥明詩出席活動,講到今屆無綫港姐留港在西貢取景,問到可有去過?她謂:「我有去過西貢,咁西貢係有啲地方唔似香港嘅,其實主菜係女仔啫 ...


麥明詩會取代志偉?


藝人麥明詩出席活動,講到今屆無綫港姐留港在西貢取景,問到可有去過?她謂:「我有去過西貢,咁西貢係有啲地方唔似香港嘅,其實主菜係女仔啫,女仔靚邊度拍都靚。」至於當年到日本拍外景,她謂:「我好幸運,因為最尾贏咗,天時地利人和啦,第二年參加都未必贏到。(第二年冠軍係邊個?)馮盈盈囉。」

可覺得港姐Budget有限?明詩說:「呢方面我就唔清楚,最緊要出嚟效果好就得。」問到是否當年曾志偉任司儀?她說:「係志偉、嘟姐(鄭裕玲)兩隊嘅,我係屬於志偉嗰隊,覺得呢個主意好好,嗰日仲同馮盈盈講開,我哋可以分兩隊,做一個好似真人騷咁,我哋明爭暗鬥派啲佳麗去鬥。(可以同余詠珊提議?)唔敢喎。」

有傳無綫封殺志偉?她謂:「咁我又唔係咁清楚喇,希望我有機會做到。(由你接棒?)係呀,我覺得要畀啲機會我哋啲新人嘅,我覺得仲有進步嘅空間,都要有機會試先有進步。」覺得志偉是港姐icon?她謂:「港姐icon係后冠,咁呢個世界冇嘢係永恆,永遠都有變遷,他朝有日都係會換新嘅人去做,咁有化學作用又有唔同效果,20年前港姐同20年後港姐氣場同感覺都好唔同,我相信20年前我參加一定連圍都入唔到,所以唔需要害怕改變。」

問想誰當司儀拍檔?她謂:「可唔可以揀個台灣嘅吳宗憲,佢講好多嘅笑話我都有參考,不過,就唔太適合喺《#後生仔傾吓偈》,因尺度有少少唔同。(你哋尺度好闊?)我哋窄啲。(有代溝?)咁關於人體嘅topic係冇代溝嘅,我主要係講兩性嘅戀愛,我係單身協會會長嘛!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!