掃呢頁CODE去手機

2018年8月30日 星期四

陳法拉:男友操刀泳照!陳法拉勞氣呻冇藝術美 __,法拉,陳法拉,

睇嚟法拉男友EmmanuelStraschnov要練習多啲喇!女星陳法拉現身品牌活動,她透露剛由美國回來,逗留不足一天又會離開香港,她表示:「因為嗰邊 ...


睇嚟法拉男友Emmanuel Straschnov要練習多啲喇!


女星陳法拉現身品牌活動,她透露剛由美國回來,逗留不足一天又會離開香港,她表示:「因為嗰邊chur得好勁,要度期返嚟。我要喺飛機上讀劇本,係試鏡嘅劇本,經常會突然掟過嚟,今日唔知聽日事,而下星期就會去威尼斯出席電影節。」

她坦言期待放假,提到今月初她與男友同遊法國,她解釋只是工作,順道旅行三天。她又大嘆「唔夠喉」,並笑言之前答應會在社交網站上載泳照,早前亦已找數。講到被指不是正面照時,她說:「下次今年夏天已經過咗。我答應大家下次放正面照。(今次唔放正面照咁孤寒?)三點式仲孤寒?我好耐冇試過,因為之前忙讀書,冇乜機會放假去沙灘,希望嚟緊有機會,我要keep住身形唔好變,為咗答應大家。」問到該照片是否由男友操刀?法拉笑言:「係囉!我跑,佢追唔切,所以張相只係影到我背面。(佢影相技術OK?)我會教佢,有進步空間。(好勞氣?)係,你知叫人影相,十張有九張都用唔到。我要同佢慢慢溝通,佢都開始明,但始終佢唔係做呢行,悟性係差啲,冇乜藝術角度。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!