掃呢頁CODE去手機

2018年8月12日 星期日

鄭嘉穎陳凱琳結婚:真.抱得美人歸!鄭嘉穎情歌冧陳凱琳 __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

Sweet到震!藝人鄭嘉穎與陳凱琳(Grace)今日在峇里BVLGARI酒店,今天早上嘉穎進行接新娘儀式,為娶得美人歸,他有求必應,在Grace要求下 ...


Sweet到震!


藝人鄭嘉穎與陳凱琳(Grace)今日在峇里BVLGARI酒店,今天早上嘉穎進行接新娘儀式,為娶得美人歸,他有求必應,在Grace要求下,他更唱出自己歌曲《一千個願意》,又抱起Grace由走廊行入大廳,足足200呎路程,向雙方家長進行斟茶儀式!雖然未有特別玩新郎環節,但嘉穎仍有畀開門利事給眾兄弟姊妹,至於花球則由新娘的一個圈外女性朋友接到。

鄭嘉穎接受東網訪問,他笑言:「冇辦法啦,為咗娶老婆,乜都要做啦,今次算好簡單,Grace嘅好姊妹好易話為,只係抱咗佢同埋唱咗首歌啫!」嘉穎講到婚禮感受時坦承十分感動:「我見Grace行入教堂我已經忍唔住,都流咗兩滴眼淚,亦都好感觸,大家講咗好多真心話,其實我覺得我哋嘅婚禮比起其他婚禮好唔同,除咗有一段好official嘅誓詞之外,自己都講咗一段對對方心目中嘅感覺,呢段係我哋兩個都好感動,多謝大家嘅祝福,多謝晒。因為我哋想一切從簡而隆重嘅禮婚,所以之前就唔通知大家(傳媒),亦都唔想大家辛苦。」

鄭嘉穎又感激各位親友遠道而來參加他們的婚禮:「我要好多謝每一位參加我哋婚禮嘅朋友,其實四、五個月前通知佢哋,佢哋因為工作嘅關係都要度期,亦好多謝佢哋百忙中抽空嚟見證我哋婚禮。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!