掃呢頁CODE去手機

2018年8月3日 星期五

何韻詩:同助手方迦南分手?何韻詩咁答:完! __,何韻詩,

阿詩相隔年半再次出新歌。歌手何韻詩最近推出新歌《極夜後》,對於相隔年半再出新歌,她表示這幾年經常進入創作失衡的情況:「好似未搵得番純粹為創作而創作而狀 ...


阿詩相隔年半再次出新歌。


歌手何韻詩最近推出新歌《極夜後》,對於相隔年半再出新歌,她表示這幾年經常進入創作失衡的情況:「好似未搵得番純粹為創作而創作而狀態,之前可能有各種壓力,成個環境發生好多事,但直至今年年頭有個感覺,好似應該要返嚟創作人同歌手身份,呢幾年自己成個生活、工作甚至個人狀態都有好多變化,希望音樂可以追得上我嘅個人變化。」她表示新歌靈感是來自北極圈地方的故事:「佢哋會經歷24小時黑夜同日光,即係極夜同極晝,兩個自然現象中間嘅過渡就係嗰年嘅第一個日出,挪威年輕人有個習俗係每年都會行上山等第一個日出,首歌就係講極夜極晝嘅嗰種循環,生命好多好與壞嘅循環。」

工作方面,阿詩預告今年會出碟,年尾亦應該會舉行大型演出,其中她表示新碟會是全自己創作,會反映這幾年的個人狀態,問到可會寫歌描述自己的感情生活?她即笑言:「啊,一定要兜個彎㗎喎,唔知喎,總會嘅,如果要講我個人嘅話,乜都有機會涉及嘅,但話題止於這,完!」講到她現時的感情世界,她繼續落閘笑言:「冇呀,唔講啦,冇人想知。」但講到有指她感情世界都出現變化,有傳她與助手方迦南已經分手,她避談笑言:「唔答啦唔答啦,唔畀反應啦,完!」

雖然感情方面阿詩不願回答,但其他方面她就大方作答,講到她之前到了台灣、加拿大等地開騷,其中特地返回小時候在加拿大的寓所,更巧遇當年的鄰居,她坦言十分感動:「我哋喺88年移民過去直至我離開都係住嗰度,嗰個鄰居係我哋去到第一個識,當時佢見到我哋乜都唔識就伸出援手。」她坦言每次返去都勾起很多回憶,加拿大亦對她影響深遠:「我所有反叛、唔跟規矩做嘢嘅個性都係嗰邊畀我,因為嗰邊係好自由、開放嘅社會,我喺嗰邊成長令我知道係要發掘自己獨特嘅地方。」問她可有想過不再做歌手後會返回加拿大定居?她坦言:「真係未知,始終香港係我嘅家,直到呢個地方冇我嘅用處同價值時,就可能有機會去......但真係唔知呀,好難依家去講。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!