網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月7日 星期二

娛樂專題:【小三唔易做】李佳芯頂唔順匿埋爆喊 __,李佳芯,小三,

只要肯捱實有機會!無綫花旦李佳芯由「御用小三」變成近期演技令人另眼相看的「港媽」,演技大躍進,雖然拍劇起步較遲,但勝在後勁凌厲,不過她透露試過無法駕馭 ...


只要肯捱實有機會!


無綫花旦李佳芯由「御用小三」變成近期演技令人另眼相看的「港媽」,演技大躍進,雖然拍劇起步較遲,但勝在後勁凌厲,不過她透露試過無法駕馭角色,匿埋爆喊。

從良百變演技爆發

李佳芯(Ali)未加入無綫前在有線主持節目,至2012年她以30歲「高齡」加入無綫由頭做起。雖然起步遲,但短短六年間已經由閒角「升呢」女一。由於她樣子銷魂,拍劇初期經常被安排飾演情婦角色,連古裝劇《倩女喜相逢》亦飾演九尾狐,故有無綫「御用小三」之稱。

隨着演技大躍進,近年Ali演的角色開始百變及「從良」,劇集《踩過界》的夜蒲法官、去年台慶劇《誇世代》的刁蠻大小姐Paris,以至近期《BB來了》的港媽,盡情發揮其可塑性。

BB來了不敢想像

Ali於《BB來了》飾演新手媽媽,演出「貼地」,帶出初為人母、夫妻、婆媳矛盾的家庭問題,觀眾看得有共鳴,大讚她演得好,被熱捧有望爭視后。她說:「今次某程度都係唔討好嘅角色,睇番都覺得好煩,成日大吵大鬧、家嘈屋閉,但目的係要帶出家庭嘅現實問題。拍嗰陣又嗌交、又發癲、又喊,拍得好攰,好彩出嚟觀眾鍾意,覺得夠貼地。」

劇中經常與BB有對手戲的Ali透露,表兄弟姊妹輪住出世,故經常與BB相處,但拍劇卻是兩回事:「今次拍劇感覺好似生咗一胎咁,除咗冇陣痛之外,因為戴住唔同嘅假肚,由冇到抱住個真BB,已經感受到責任巨大,諗到要供書教學同責任更加不敢想像。」

工作冇停唔諗生仔

劇組上下疼錫BB,但Ali笑言由期待變成有陰影:「初時會幻想第日生咗就係咁,但拍到中後期真係驚咗,自己代入咗角色感覺責任好大,要生、要養一個小朋友唔容易,演阿媽先發現母愛偉大。」與男友陳炳銓感情穩定的她坦言以前有生BB的念頭,不過現時工作太忙,不敢多想:「以前成日諗幾時結婚、生仔,依家真係冇,呢幾年工作冇停,劇接劇,都唔會有時間去諗,或者應該話唔敢去諗。不過時間上係有心唔怕遲嘅,生兒育女順其自然,真係冇都冇辦法,身邊有朋友45歲先第一胎。」

遇好前輩從中偷師

Ali坦言拍劇初期因為對角色無從入手,試過匿埋喊:「初期多數做小三、情婦、奸角、搶人男友嘅功能性角色,角色當然唔討好,九成九都係出嚟被人鬧,人身攻擊都試過,但都證明觀眾睇得投入,睇到人哋嘅批評,對我嚟講係動力。有時會遇到啲角色唔知點演,開工頭一、兩個星期都未駕馭到,真係試過匿埋喊,因為真係唔識做、演唔到,出到嚟又達唔到心目中嘅效果。」

不是科班出身的Ali靠實戰累積經驗,邊拍邊學。她笑說:「我個樣同年紀都成熟啲,好好彩反而一路嘅對手都係前輩,好似岳華、黎耀祥、陳豪、吳岱融、方中信同廖啟智等,演技係要時間去浸,好多嘢冇經歷過真係唔識演。我當自己係海綿,不停咁向佢哋學習吸收,喺佢哋身上學習咩叫做演戲。」去年她趁空檔跟老師上堂進修戲劇,彌補不足。

服裝:Max Mara

首飾:Links of London

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!