網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月21日 星期二

張繼聰:張繼聰喪玩「邊個要奶奶」 煩到阿女跪低 __,繼聰,張繼聰,

老竇,你煩唔煩啲呀~有女萬事足嘅張繼聰,不時喺社交網分享囡囡張靖(Karina)嘅可愛片段,尋晚佢就上載一段同囡囡玩「邊個要奶奶」嘅片,留言:「玩咩唔 ...


老竇,你煩唔煩啲呀~


有女萬事足嘅張繼聰,不時喺社交網分享囡囡張靖(Karina)嘅可愛片段,尋晚佢就上載一段同囡囡玩「邊個要奶奶」嘅片,留言:「玩咩唔重要 最重要係同邊個玩😏 剩係玩邊個飲奶奶?邊個要奶咀(嘴)都已經玩成晚」原來阿聰係咁問Karina「邊個要奶奶?」Karina就指住自己答「BB」,「邊個要啜啜?」Karina就答「爸爸!」之後阿聰又不斷狂講「BB要奶奶,爸爸要啜啜好冇?」煩到Karina話佢「曳曳」,仲打晒喊露陶大宇上身掩臉,但阿聰依然唔放過個女,又要人笑,見到Karina要「應酬」老竇又要等奶奶飲,真係睇見都辛苦呀!

而最後,Karina仲慘到跪低,網民都笑言「爸爸你好煩呀!」、「唔係你同佢玩,係佢畀你玩呀!」、「BB表示佢要崩潰」仲話妹妹話爸爸曳曳😏BB係唔會講大話㗎,而老婆謝安琪都留言「BB壓力測試」呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!