網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月21日 星期二

【洪拳武術】律師轉行做打女 劉萬儀 ︰想傳承劉家良啲功夫俾仔女 __,劉萬儀,翁靜晶個女,劉家良,

紐約著名現代藝術博物館(MuseumofModernArts)早前為已故武打明星兼導演劉家良舉辦電影回顧展,以「TheGrandmaster:LauK ...




紐約著名現代藝術博物館(Museum of Modern Arts)早前為已故武打明星兼導演劉家良舉辦電影回顧展,以「The Grandmaster: Lau Kar-leung」(「一代宗師:劉家良」)為題,展出共10部邵氏出品電影,如《陸阿采與黃飛鴻》、《瘋猴》、《少林三十六房》等多部賣座電影。

劉師傅的長女劉萬儀有到當地出席首映並致辭,還觀看父親執導的電影《十八般武藝》。她接受本刊訪問時表示,是次回顧展是自己第一次在電影銀幕前觀看爸爸的電影,跟以前在家中與妹妹在電視上看有另一番的感受,「以前細個睇佢啲電影會感受到,咦!阿爸喺電影喎,阿爸喺電視上面,但係今次睇返佢啲電影,我係真係睇到係劉家良導演。」

在大銀幕中欣賞爸爸拍的經典電影,萬儀感受深刻,大讚爸爸「犀利」,「我覺得佢好厲害,因爲佢每套功夫都係全套拍出嚟,即係唔會有一段一段咁剪接上去。」萬儀表示自己習武的恆心遠遠不及爸爸,因為他拍戲時總能一氣呵成完成整套功夫動作,唯獨自己練武時則時常埋怨辛苦。

媽媽翁靜晶為律師,萬儀亦有遵從媽媽意願修讀法律並成為律師,不過萬儀透露在劉師傅過身後,希望自己能夠將爸爸的功夫學習起來,並立志要承傳下一代,「我又讀法律我又做咗律師啦,但係我不嬲都鍾意做演員,同埋依家爸爸唔喺度(離世),有另外一個責任,就係我想繼續傳承佢啲功夫俾我自己啲仔女同埋其他人去享受。」所以她最希望可以將兩個最愛的興趣,打功夫和演戲同時實踐,走爸爸的路成為武打明星,轉行做打女。

撰文:麥朗廉

攝影:于港民

鍾意就快D Share啦!