掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

「通波仔」手術成功 林盛斌:三條血管塞晒 __,林盛斌,

Bob接受手術通了兩條血管,餘下一條過兩個月再做。互聯網圖片
Bob接受手術通了兩條血管,餘下一條過兩個月再做。互聯網圖片今年38歲的林盛斌(Bob)育有三女一子,身為一家之主的他經濟壓力很大,平日喪接司儀騷賺錢 ...


今年38歲的林盛斌(Bob)育有三女一子,身為一家之主的他經濟壓力很大,平日喪接司儀騷賺錢。Bob前晚在Ig貼出卧病在床的相片,原來他去了醫院「通波仔」,即栓塞冠狀動脈手術。相中的Bob右手貼上膠布,剛通完波仔的他留言:「一直都同自己講心口少少痛啫,唞番順條氣,冇事嘅,點知……原來係可以好大鑊。」他還講笑:「揸波仔我就話熟手箒,通波仔就真係第一次,老實講,係有啲驚嘅!」



資料圖片 資料圖片

Bob昨日回應情況:「有心有心,手術成功,三條血管塞晒,通咗兩條,仲有一條過兩個月先再做,呢幾日要好好休息。」

採訪:陳杰




鍾意就快D Share啦!