掃呢頁CODE去手機

2018年8月6日 星期一

熊黛林:【粉紅主題百日宴】熊黛林孖女改名勁有心思 __,熊黛林,

熊黛林對孖女100日喇!名模熊黛林(Lynn)今年4月為老公郭可頌(Ken)誕下一對孖女,話咁快呢對孖女已經滿100日啦,呢日Lynn同老公就為佢哋搞 ...


熊黛林對孖女100 日喇!


名模熊黛林(Lynn)今年4月為老公郭可頌(Ken)誕下一對孖女,話咁快呢對孖女已經滿100日啦,呢日Lynn同老公就為佢哋搞咗個百日宴,除咗有Ken嘅姐姐郭可盈帶埋老公林文龍到賀之外,唔少圈中好友包括Lynn經理人Kim、甄子丹太太汪詩詩、名模琦琦、楊千嬅丈夫丁子高及公關鄭紹康都有出席。現場布置以粉紅色為主,場內仲掛滿粉紅色氣球,相當精美!Lynn仲趁呢個機會向大家宣布,原來孖女已經改咗英文名,分別叫做Kaylor同Lyvia,各同父母英文名嘅頭一個字一樣,相當有心思,孖女更一個似阿爸,一個似阿媽,真係好Cute呀!

湊B冇覺好瞓

Lynn接受東網訪問說:「依家過了100日已經好好多,最開始時候都真係冇得瞓覺,隔2個鐘就要起身餵奶,反而瘦咗!」提到老公有冇幫忙做湊仔公,她表示:「老公都有幫忙,但佢工作比較忙,所以我覺得佢都係努力工作,我就負責處理家庭事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!