掃呢頁CODE去手機

2018年8月16日 星期四

趙頌茹:周永恒嚴重抑鬱 太太:佢會補償畀兩個女 __,周永恒,趙頌茹,

陳薇力撐周永恒。對前夫周永恒(Roy)再做爸爸,雖然趙頌茹表示大家各有各生活,與她無關,但她表示會祝福他。而Roy談到再為人父,他說:「多謝關心,太太 ...


陳薇力撐周永恒。


對前夫周永恒(Roy)再做爸爸,雖然趙頌茹表示大家各有各生活,與她無關,但她表示會祝福他。而Roy談到再為人父,他說:「多謝關心,太太預產期係9月4日,佢會喺香港生B,其實佢喺香港生活咗一段時間,佢仍然要做嘢,香港大陸兩邊走,我簽咗新公司會重新出發。」

而他現任太太陳薇則透過短訊回覆東網,繼續護夫說:「佢冒住又有可能畀人抽水、抨擊,都要正面咁面對番4年前嘅傷疤,我覺得佢好勇敢亦都好正面。因為舊事從提令佢患有嚴重抑鬱,輿論嘅壓力真係好恐怖。」但她慶幸有不少聲音扶持老公,她說:「希望佢走得返出嚟。私底下都有唔少人為佢打氣,所以佢更應該做番好自己,盡一個爸爸應有嘅責任。父母嘅身份係改變唔到嘅事實,佢始終係兩個囡囡嘅爸爸,呢個責任係一世嘅,我吔都有共識希望佢會補償番畀佢兩個囡囡,而我都好希望佢同佢前妻保持良好嘅溝通,將來小朋友生活上成長上有任何問題都需要雙方解決,望舊事告一段落,大家都可以有新嘅篇章。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!