掃呢頁CODE去手機

2018年8月22日 星期三

劉美君:硬撬牆腳?劉美君黃子雄拖手震驚網民 __,劉美君,

Prudence話自己同子雄由細識到大,冇可能拍拖喎~藝人劉美君(Prudence)早前出席活動時曾大爆自己享受戀愛,更呻話已經一年都冇拖拍,其感情狀 ...


Prudence話自己同子雄由細識到大,冇可能拍拖喎~


藝人劉美君(Prudence)早前出席活動時曾大爆自己享受戀愛,更呻話已經一年都冇拖拍,其感情狀況令人相當好奇。點知最近Prudence居然上載咗張震驚網民嘅相,佢喺相裏面拖實型男藝人黃子雄,因此惹來揣測,網民紛紛留言詢問。不過Prudence就以英文留言指所有事情,就算眼見都未必為實,有好多人會為事件捏造故事、加鹽加醋。佢仲強調「你系(係)乜人咪唸(諗)乜野(嘢)囖(囉)」及「我自己放相一定比D(啲)狗仔靚」

由於子雄已有一名拍拖多年嘅女友,所以張拖手相引起熱議,Prudence接受東網訪問時極力否認緋聞:「唔係呀!我唔係拍拖呀!救命呀、嗰張相玩㗎咋,我哋好Friend,由細識到大,冇可能(拍拖),係都唔會無端端拎出嚟啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!