掃呢頁CODE去手機

2018年8月30日 星期四

女神男神:女網球手換衫被罰 網民插美網性別歧視 __,女神,

(互聯網)網球迷都見過,費達拿、祖高域於賽場上換衫,赤裸上身露出結實肌肉,大家都見怪不怪,但女子網球員咁樣換衫,大家應該冇咩機會見過!法國女網球手Al ...


(互聯網)


網球迷都見過,費達拿、祖高域於賽場上換衫,赤裸上身露出結實肌肉,大家都見怪不怪,但女子網球員咁樣換衫,大家應該冇咩機會見過!法國女網球手Alize Cornet,周二於美網首圈不敵祖漢娜拿臣,於第二、第三盤之間,佢發現上衣前後調轉咗着,就即時擰轉身背對電視鏡頭、掀起件衫將前後搞番正確。當席裁判之後以作出不君子行為,向佢發出警告,令Alize非常冤屈,網友亦覺得咁樣係性別歧視!

今年28歲嘅Alize,目前世界排名31,美網首圈對祖漢娜拿臣,因為發現上衣前後調轉,情急下於電視鏡頭前「剝衫」,露出入面嘅運動胸圍。裁判Christian Rask隨後向佢發出警告,Alize即顯不悅之色,明顯不服判決,最後佢亦輸波首圈出局。

賽後唔少網民都戥Alize唔抵,認為佢根本冇做錯到,尤其係周二當日,費達拿同祖高域都有於電視鏡頭前打大赤勒。美網總會過後認衰,認為Alize當日不應接受警告,並向Alize道歉。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!