網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月17日 星期五

李連杰:【終於現真身】李連杰精神奕奕撐秦沛舞台劇 __,李連杰,秦沛,

今次李連杰弗番晒喇!!藝人謝君豪及秦沛等主演的英皇舞台劇《奪命証人》昨晚真係夠晒星光熠熠,台上演員出力做好戲,台下就有大批紅星到場支持,就連因患上甲亢 ...


今次李連杰弗番晒喇!!


藝人謝君豪及秦沛等主演的英皇舞台劇《奪命証人》昨晚真係夠晒星光熠熠,台上演員出力做好戲,台下就有大批紅星到場支持,就連因患上甲亢疾病而退隱幕前嘅動作影星李連杰都有份現身,真係台上台下都咁齊人!

秦沛仔仔姜文杰就喺社交網上載咗爸爸同多位嚟撐場嘅好友合照,當中最矚目嘅就有罕有喺現身香港嘅李連杰,今次佢全黑Cap帽Look「現真身」,白髮變黑繼續回春,仲精神奕奕笑容十足,踢走早前被拍得白髮蒼蒼嘅老態,Sharp醒撐好友秦沛場,認真唔話得。

除咗李連杰,同場仲有陳慧琳、王菀之及鍾楚紅等,位位紅星,唔怪得之秦沛都要逐個逐個同佢哋合照


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!