掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

林嘉欣育兒之道 兩句你絕不能對孩子說的話 __,嘉欣,林嘉欣,鍾嘉欣,

林嘉欣早前到澳洲拍戲,臨飛前寫定30封信給兩個囡囡,等她們有所期待。
林嘉欣早前到澳洲拍戲,臨飛前寫定30封信給兩個囡囡,等她們有所期待。剛踏入40歲的林嘉欣,相隔多時今年連拍兩片,既要面對拍片壓力,同時又要做回媽咪角色 ...


剛踏入40歲的林嘉欣,相隔多時今年連拍兩片,既要面對拍片壓力,同時又要做回媽咪角色,想付出更多社會責任,完全是藝術型多功能媽咪的大考驗。說話雲淡風輕,林嘉欣最愛70年代free style風尚,但卻有一套育兒堅持,永不將負能量帶過夜,「我反而希望啲女知道,我都有軟弱的一面,我可以認輸,因為我都可以有錯。」

撰文:林妙萍

攝影:郭賢興

化妝:Will Wong

髮型:Bart Choi

服裝提供:Louis Vuitton

林嘉欣自從2010年結婚生女後,一度淡出演藝圈。回歸後,能量大爆發,她在2015年成為金馬獎大滿貫影后,今年又連拍兩套新片,包括夥拍劉青雲的《廉政風雲煙幕》,以及與劉德華合作的《掃毒2天地對決》。

月前林嘉欣首次在婚後放下女兒及老公,在澳洲留足一個月拍戲,事前工夫做到足,「係我變咗『癡媽』,結婚以來第一次離開咁耐。我飛之前寫定30日嘅信,因為我知啲女每日行程,例如上課外活動,所以就會問佢『今日好唔好玩呀?』之後就請爸爸、auntie每日放喺信箱,等佢哋好似有啲嘢期待咁。」



林嘉欣有自我一套教女方法,認為母女之間有不快都要即晚解決。互聯網圖片 林嘉欣有自我一套教女方法,認為母女之間有不快都要即晚解決。互聯網圖片
兩個囡囡是林嘉欣的心肝寶貝,林嘉欣鼓勵她們發言。互聯網圖片

兩個囡囡是林嘉欣的心肝寶貝,林嘉欣鼓勵她們發言。互聯網圖片

負能量即晚清

林嘉欣今個月40歲,大女Kayla和細女Sofie也分別7歲及5歲,談到女兒很快就會進入反叛期,她說:「我容許佢反叛,因為屋企大家都有權利發言。我唔會話因為我係媽咪,所以你要聽我講,唔會,我反而希望啲女知,我都有軟弱嘅一面。」試過一次,女兒開大音樂聽Beyonce、Katy Perry,令她大吃一驚,「因為歌詞入面有啲message,好似你畀你電話號碼我,我打畀你,邀請你嚟我屋企之類,我就覺得乜嚟㗎?我要慢慢去調校自己,唔好即刻嬲咗,要寬容啲。」

問到有甚麼說話是絕不能和子女講,林嘉欣說:「第一,唔可以講『我都話㗎』呢句係死刑嚟!等於翻舊賬、double message;第二係,你幾嬲都好,唔好用啲『唔要你!唔愛你!送咗你畀人!』」母女之間一定有吵架,但她堅持有不快當晚要解決,「會臨瞓前去攬吓佢,畀佢知道無論大家有幾唔同,點都好,媽媽係愛你。」



着衫要舒服

林嘉欣穿上Louis Vuitton秋冬新裝受訪,今年和LV有多個時尚及慈善合作,她坦言愛穿裙,尤其長裙配軍事風的短褸,「我覺得着衫一定要舒服,着得唔舒服就會周身唔自在。」她最愛Jane Birkin的70年代自由精神,「嗰種好carefree嘅日子,大家好自由,好樂意去試唔同嘅嘢,嗰時Jane Birkin好鍾意着好闊嘅高腰褲,再揳件tee入去,佢哋好自在呀!唔會因為一陣子嘅風吹草動而動搖自己,好有自己態度,亦好堅持自己嘅睇法,好好!」

充滿閃光燈的紅地毯令林嘉欣最緊張,「女明星最怕就係好高嘅高踭鞋,6吋高嘅高踭鞋,由你落車,行到去嗰條梯級,嗰條路係死亡㗎!你要諗,我跌嘅話要點跌?」



更多精采時尚內容,盡在 http://add.appledaily.com 。




鍾意就快D Share啦!