掃呢頁CODE去手機

2018年8月19日 星期日

【涉騙未成年少女拍寫真】導演黃嘉威辦教育中心 羅敏莊曾帶女兒學戲 __,寫真,黃嘉威,羅敏莊,

舞台劇導演及演員黃嘉威涉嫌尚未成年少女作出猥褻行為及拍攝她的不雅影像,黃嘉威前日在荃灣被捕,被暫控向十六歲以下兒童作出猥褻行為及製作兒童色情物品,案件 ...


舞台劇導演及演員黃嘉威涉嫌尚未成年少女作出猥褻行為及拍攝她的不雅影像,黃嘉威前日在荃灣被捕,被暫控向十六歲以下兒童作出猥褻行為及製作兒童色情物品,案件明日於西九龍裁判法院提堂。

黃嘉威曾於07年至09年曾屬亞洲電視藝員,拍攝電視劇集包括《靈舍不同》、《十六不搭喜趣來》及《火蝴蝶》,並於08年擔任中國奧運期間擔任奧運節目《為中國加油》主持。黃嘉威亦係羅敏莊、陳國邦演藝學院師弟,於新蒲崗廣場開設教育藝術中心,教授小朋友戲劇遊戲課程,去年《蘋果》曾經在黃嘉威所屬的教育中心為陳國邦、羅敏莊及兩人女兒陳禛做專訪,由黃嘉威教陳禛做戲。

《蘋果》今日聯絡陳國邦,對於黃嘉威涉嫌向16歲以下兒童作出猥褻行為及製造兒童色情物品被捕,陳國邦回應指:「其實我同佢唔熟,係太太比較熟,呢啲風化案太多,我要回應嘅話,只可以講認識一個人,係唔可以睇表面,我有個女,我一定陪埋佢去學嘢,睇住個女,除非係好熟識嘅人,先至放心畀個女跟佢。」至於羅敏莊就話:「好驚訝,我認識嘅黃嘉威,應該唔係咁嘅人,咁但係都交咗畀警方呢件事,希望件事係一個誤會,希望警方查清楚。」

黃嘉威與蔡國威曾合作《火蝴蝶》,他今日接受傳媒訪問時說:「以前係舊同事,但佢走咗之後冇聯絡,唔係咁熟,今次係敏感事件,都唔想評論太多,亦唔知應該點答。」

《蘋果》今日到過新蒲崗商場,但教育中心舖位已經變成一個瑜伽中心。教育中心嘅全能戲劇遊戲課程,由黃嘉威本人設計,宣傳時稱「從變化多端嘅戲劇遊戲,提升學員自信心,溝通、分析與創造能力,全面提升身體能力和心理質素。」該課程收生年齡介乎4歲至14歲小朋友,7堂收費約1500元。



羅敏莊、陳國邦曾帶女兒到黃國威教育中心學戲。(資料圖片) 羅敏莊、陳國邦曾帶女兒到黃國威教育中心學戲。(資料圖片)
黃國威涉嫌尚未成年少女作出猥褻行為及拍攝她的不雅影像,案件明日提堂。(資料圖片)

黃國威涉嫌尚未成年少女作出猥褻行為及拍攝她的不雅影像,案件明日提堂。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!