網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月29日 星期三

麥明詩:【公平咩?】麥明詩抽自己水 網民爆罵戰 __,麥明詩,

你又撐唔撐呢?10A港姐麥明詩(Louisa)為今屆港姐擔任司儀,其中一幕好有火花嘅就係佢問11號李明芙「覺得邊位佳麗贏咗最唔公平?」點知對方答唔到, ...


你又撐唔撐呢?


10A港姐麥明詩(Louisa)為今屆港姐擔任司儀,其中一幕好有火花嘅就係佢問11號李明芙「覺得邊位佳麗贏咗最唔公平?」點知對方答唔到,同台嘅鄭裕玲(嘟嘟)即時解圍,麥明詩即笑話唔公平,嘟嘟當年都冇幫佢,點知嘟嘟就話:「咁你都選到喇,你仲想點啫,咁你都係香港小姐嚟㗎嘛!」成為全晚高潮之一!而事隔幾日,Louisa終於忍唔住喺Instagram發文仲抽自己水!

佢上載今屆冠軍陳曉華合照,留言:「17號佳麗陳曉華選到香港小姐冠軍就最唔公平喇,已經咁靚、咁高、腿咁長、仲要係一個有愛心嘅護士,已經擁有咁多嘢再加多個港姐冠軍實在是太不公平了!不過17號佳麗陳曉華憑著(着)出眾的外貌、淡定的對答、空中瑜伽所展現的努力和力量,贏到港姐冠軍就最值得了!」

點知就引起網民罵戰,支持佢嘅就話:「其實你問啱個冇咁快急才嘅佳麗啫」、「根本以前幾屆港姐嘅題目更加刁鑽」、「如果遇着位轉數快嘅佳麗,louisa嘅問題可以幫佢加分」!

有啲就批評「你問的『最唔公平』的問題真係好stupid」、「今次真係錯咗」、「冇資格做主持」又話佢唔應該再提:「你選到咪叫公平囉,又抽水」、「都冇人怪你,你自己衰咗就認啦」、「再用公唔公平做引子,容易令人誤會係葡萄他人」!而Louisa亦有回復網民「問題都係幕後團隊一起制定的」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!