掃呢頁CODE去手機

2018年8月6日 星期一

盧凱彤墮樓身亡:疑借盧凱彤離世發財 網民嬲爆齊插無恥 __,盧凱彤,

網民質疑呢間公司發死人財。受躁鬱症影響的歌手盧凱彤(Ellen)昨日突然在跑馬地寓所自殺墮斃,事件震驚全城,網民紛紛留言表示哀痛,但係竟然有公司疑借呢 ...


網民質疑呢間公司發死人財。


受躁鬱症影響的歌手盧凱彤(Ellen)昨日突然在跑馬地寓所自殺墮斃,事件震驚全城,網民紛紛留言表示哀痛,但係竟然有公司疑借呢件事做宣傳,有發死人財之嫌!

有一間瑜伽公司喺社交網專頁發文,指Ellen離世事件感到意外同令人婉惜,話身心健康好重要,特別係遇到困難時要學識處理,就算依家冇問題,都應該要學定去預防,甚至介紹畀身邊有需要嘅朋友,跟住就列出一啲課程,有晒上堂時間同埋收費!唔少網民睇到呢度即時發火,覺得呢間公司消費死人好冇道德狂插佢哋無恥,有網民以食花生心態留言話想睇吓呢次「關公災難」點收科。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!