掃呢頁CODE去手機

2018年8月24日 星期五

被批「唔着衫」 王敏德女兒王麗嘉話香港人保守 __,王麗嘉,王敏德,

王麗嘉擁有32D、24、35三圍,加上5呎11吋身高,是典型模特兒骨架身形。互聯網圖片
王麗嘉擁有32D、24、35三圍,加上5呎11吋身高,是典型模特兒骨架身形。互聯網圖片做模特兒,當然會有偶像,除媽咪外,這一代與王麗嘉年紀相若的外國模 ...


做模特兒,當然會有偶像,除媽咪外,這一代與王麗嘉年紀相若的外國模特兒Kendall Jenner、Bella Hadid都是她的偶像,「自己好鍾意Bella Hadid,我鍾意佢多過Gigi,佢嘅style似我多啲,Gigi就比較女仔,Bella就多一啲tomboy,我覺得自己係『粗魯』啲。」

模而優則演是不少模特兒的下一站,王麗嘉現階段就覺得不太適合自己,「好多人叫我試吓,覺得自己演戲唔係好掂,控制唔到笑,要take好多take先影到,嘥晒啲時間,做model會有信心啲,同埋我覺得model唔係好適合做演員,好似Cara Delevingne做演員勁唔掂,啲人睇到點解你做緊movie,我自己都覺得唔係好適合。」




鍾意就快D Share啦!