掃呢頁CODE去手機

2018年8月19日 星期日

羅霖:賺錢養家奔波勞碌 羅霖入院做手術割瘤 __,羅霖,

羅霖為咗三個仔生活費做唔停,今日佢透露要入院做手術,切除大腿內側粉瘤!「美魔女」羅霖育有三子,雖然已經長大,但佢為咗供仔仔去外國讀書密密搵錢做唔停手, ...


羅霖為咗三個仔生活費做唔停,今日佢透露要入院做手術,切除大腿內側粉瘤!


「美魔女」羅霖育有三子,雖然已經長大,但佢為咗供仔仔去外國讀書密密搵錢做唔停手,之前仲話有經濟壓力(相關新聞: https://bit.ly/2vWvEFj )添!奔波勞碌嘅佢呢日喺社交網透露入院做小手術,不過就冇講咩事!佢上載咗一張相,見到仔仔緊握佢隻手,令佢都好感動:「感恩有媽咪和兒子的陪伴!🙏❤️身體健康最重要!」網民都留言祝佢早日康復!

羅霖事後接受東網訪問,表示尋日出席活動後下午入院切除大腿內側粉瘤,不過好彩係良性,手術好成功,叫大家放心!佢又透露傷口有合桃咁大要縫8針,但唔怕留疤。問到痛唔痛時,佢坦言:「痛的,但我捱得!最安慰係細仔留在醫院陪我過夜!」而心急開工嘅佢更要求醫生盡快今日畀佢出院,因為聽日就要去深圳,會食止痛藥頂硬上。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!