掃呢頁CODE去手機

2018年8月9日 星期四

【經典●苦戀黃長興阿媽】黃子華緋聞七國咁亂 同居女友傳呷嘟姐醋自殺(足本版) __,黃長興,黃子華,子華,

點擊圖片:《BB來了》的李太,即黃長興媽咪潘芳芳,同黃子華有乜關係?佢咪曾經係黃子華嘅女神囉!今年9月黃子華便58歲,不計現任女友,佢承認嘅前度只有三 ...




點擊圖片:

《BB來了》的李太,即黃長興媽咪潘芳芳,同黃子華有乜關係?佢咪曾經係黃子華嘅女神囉!

今年9月黃子華便58歲,不計現任女友,佢承認嘅前度只有三個。91年黃子華拍港台劇集,識咗大台藝員潘芳芳,之後開始拍拖。由於當時潘芳芳已經喺大台做主持,反而黃子華發展一後,所以二人相戀幾大壓力。拍拖六年之後,因為有第三者介入而分手。

到咗97年,黃子華夜蒲時撻着模特兒劉婉君,二人火速喺何文田同居,期間劉婉君試過搭上消防員被斷正,但子華都原諒佢。

不過子華同嘟嘟合作《男親女愛》傳出緋聞,有指令劉婉君呷醋,之後傳服過量藥物自殺入院。關係七國咁亂,拖拖拉拉,最後佢同子華01年就分手,而子華同嘟嘟嘅緋聞,亦隨住劇集結束而終止。

02年,子華同有「翻版關詠荷」化妝師溫安妮拍拖,女方細黃子華十六年,佢哋拍拖九年,11年先至分手。分手之後,黃子華將何文田同居舊愛巢轉名到女方名下,更打本俾佢開紅酒鋪當補償,都算係咁喇。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

原來潘芳芳曾經係黃子華嘅女神囉!

97年,黃子華夜蒲時撻着模特兒劉婉君。

子華同嘟嘟傳出緋聞,有指令劉婉君呷醋,之後傳服過量藥物自殺入院。

子華同嘟嘟合作《男親女愛》傳出緋聞。

02年,子華同有「翻版關詠荷」化妝師溫安妮拍拖。

二人拍拖九年,11年先至分手。

分手之後黃子華將何文田同居舊愛巢轉名到女方名下。

鍾意就快D Share啦!