網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月28日 星期二

演技捱批 為囝囝加把勁 __,

Jason唯一擔正的劇集,就是12年與鍾嘉欣合演《幸福摩天輪》。劇照
陳智燊憶起首年回流,要寄居婆婆屋企,亦找不到門路入娛樂圈,感到很迷茫:「當年諗住如果今年冇藝訓班,就參加港男,但好彩當年冇參選,泳褲look唔會俾大家 ...


陳智燊憶起首年回流,要寄居婆婆屋企,亦找不到門路入娛樂圈,感到很迷茫:「當年諗住如果今年冇藝訓班,就參加港男,但好彩當年冇參選,泳褲look唔會俾大家見到,哈哈。」Jason感激無綫多年來給予不少機會,但亦坦言捱了不少鹹苦:「頭幾年都要捱,試過銀行剩番五十幾蚊。」

漂泊的日子,隨着Jason成為明珠台節目《港生活.港享受》固定主持,以及娛樂新聞台主播而終結,這段日子亦為Jason訓練出一副伶牙俐齒,但他的演技卻一直受網民批評。Jason在11年拍處境劇《誰家灶頭無煙火》成功入屋,翌年即擔正與鍾嘉欣拍《幸福摩天輪》,不過僅此一部,之後皆變回男二,甚至配角。原來多年來Jason也有留意網民意見:「當然我未去到黎耀祥咁好戲,我冇正式讀演藝或者喺A記(亞視)浸過好長時間,只係一直喺公司學嘢,真係好難比較。咁當然可以再好啲,身邊人畀嘅意見我全部有參考。」

告別辛酸日子,Jason坦言現在都有點儲蓄,他笑說:「我覺得嚿錢可以再大啲,所以先要出去闖下,嚟緊有小朋友冇得再爽,目標就係要為個家付出,40歲嘅我更加要加把勁。」




鍾意就快D Share啦!