掃呢頁CODE去手機

2018年8月1日 星期三

黃子華:子華唔覺攰!粉絲唔肯散唱《藍天》送別 __,子華,黃子華,

睇子華個樣都好唔捨得!黃子華《金盆𠺘口》棟篤笑今晚舉行最後一場,場外有逾300位粉絲在紅館門外等子華,子華約晚上11時35分步出,向粉絲揮手答謝,期間 ...


睇子華個樣都好唔捨得!


黃子華《金盆𠺘口》棟篤笑今晚舉行最後一場,場外有逾300位粉絲在紅館門外等子華,子華約晚上11時35分步出,向粉絲揮手答謝,期間記者問他是不是好疲累?他表示:「Ok」

子華頻頻講「多謝大家」,舉手令粉絲見到他,又不時雙手合十,粉絲高叫:「子華,等你反口呀!」又有粉絲送上禮物,包括花、相架及信件,子華就不斷講「多謝大家」,期間又有粉絲問:「可唔可以掂吓呀?」子華則表示:「唔好呀,後面啲人會推上嚟,會傷到人!」然後有粉絲高唱古巨基的歌曲《子華說》及子華的首本名曲《藍天》,子華會面粉絲幾分鐘後,上車離去,車門關上前再次揮手向粉絲講Bye Bye。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!