掃呢頁CODE去手機

2018年8月8日 星期三

陳凱琳:陳凱琳婚禮轉場?賴慰玲:去邊都會跟住去 __,凱琳,賴慰玲,陳凱琳,

賴慰玲(右)繼續守口如瓶,唔透露陳凱琳同鄭嘉穎婚禮喺邊度舉行。演員陳瀅與賴慰玲在將軍澳電視城為劇集《廉政行動2019》試造型,講到兩人的好姊妹陳凱琳將 ...


賴慰玲(右)繼續守口如瓶,唔透露陳凱琳同鄭嘉穎婚禮喺邊度舉行。


演員陳瀅與賴慰玲在將軍澳電視城為劇集《廉政行動2019》試造型,講到兩人的好姊妹陳凱琳將與鄭嘉穎拉埋天窗,但因印尼發生地震,有傳原本在峇里舉行的婚禮改為到布吉,將會與老公出席婚禮的賴慰玲就繼續對地點保密,她說:「佢哋都未公布地點,都知道佢哋婚禮想低調進行,所以詳情都係由佢哋公布。(照原定去峇里驚唔驚地震?)佢哋去邊度,我哋都會跟住去,去送上最大嘅祝福。」她透露未能帶兒子出席契媽婚禮,因兒子未有護照。陳瀅則表示未能出席陳凱琳的婚禮,但會送上自己設計的首飾作賀禮。

陳瀅有睇陳家樂作品

而問到可有擔心拍劇與陳家樂傳緋聞?陳瀅說:「我都有睇《逆緣》,佢做得好好,唔會傳緋聞,因為ICAC嘅劇冇感情線、冇咀戲,好正經,好開心可以拍咁正氣嘅角色。(大家都單身有冇發展機會?)應該唔會,冇乜機會,大家都好忙。」

靠好姊妹擋緋聞

雖然陳瀅口裏說不,但卻越講越害羞,不停抺汗,十分搞笑!她又指會靠賴慰玲為她擋緋聞,但賴慰玲則說:「點解要我幫你擋,你喺時候拍拖!」陳瀅笑說:「我係時候拍拖,但係我咁樣講出嚟好似好猴擒咁,就算搵男朋友都唔會喺工作時間搵。(陳家樂係咪喜歡類型?)未認識呀,第二次見。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!