網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月12日 星期日

兄弟峇里婚禮食玩樂 黎耀祥叫嘉穎早生貴子 __,嘉穎,黎耀祥,鄭嘉穎,

■(左起)黃智賢、唐詩詠、黃嘉樂女友及黃嘉樂與馬國明昨日出發去峇里賀嘉穎。
■(左起)黃智賢、唐詩詠、黃嘉樂女友及黃嘉樂與馬國明昨日出發去峇里賀嘉穎。嘉穎的圈中朋友,包括《鐵馬尋橋》的兄弟馬國明、唐詩詠、林子善及黃嘉樂等,還有 ...


嘉穎的圈中朋友,包括《鐵馬尋橋》的兄弟馬國明、唐詩詠、林子善及黃嘉樂等,還有其他好友如黃智賢、唐文龍、曹永廉及黎耀祥等昨日出發當地。記者在機場問到眾人出席婚禮擔當甚麼任務時,黃智賢就笑言:「冇乜呀,最重要都係擔擔抬抬,飲飲食食啦。」再問到Grace盛傳有B,他就說:「你哋自己睇啦,如果係佢哋都有公佈。」在旁的詩詠就透露嘉穎與Grace想低調,所以不會過問,她表示:「只知時間同地點,好保密,要去到先知發生乜事,我哋個個都要開工,禮物返香港先送,費事拎來拎去。」問到他們會否擔心地震,嘉樂即搞笑表示:「地殼能量發咗,應該冇咁快釋放。」馬國明就被問到會否趁機取經,為未來娶黃心穎作準備,他表示:「我未去過呢度旅行,第一次,睇吓遲啲帶屋企人去。」



■唐文龍(左)與曹永廉和嘉穎相識多年,齊齊飛到峇里見證老友娶老婆。 ■唐文龍(左)與曹永廉和嘉穎相識多年,齊齊飛到峇里見證老友娶老婆。
■黎耀祥昨日表示已買了飾物送給新娘子。

■黎耀祥昨日表示已買了飾物送給新娘子。

另外,與太太同行的祥仔就透露買了飾物送給新娘子,他表示:「應該啱佢,好開心見到佢哋結婚。祝福白頭到老,早生貴子,開開心心。」而與嘉穎同齡的唐文龍被催搵另一半,問到會否叫嘉穎介紹後生女給他認識,阿廉就代解圍:「嘉穎搵咗咁多年都係得一個,佢點樣可以介紹到畀佢,文龍有好多方法嘅,唔使驚。」

採訪:張俊銘

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!