掃呢頁CODE去手機

2018年8月28日 星期二

《延禧攻略》:劣評如潮!《延禧》「袁春望」關評論道歉 __,《延禧》,延禧攻略,

疑團解開!內地劇《延禧攻略》日前播出大結局,奸角太監「袁春望」(王茂蕾飾演)係劇中嘅「BigBoss」,但最後冇被賜死,令唔少網友勁嬲,連日嚟紛紛去佢 ...


疑團解開!


內地劇《延禧攻略》日前播出大結局,奸角太監「袁春望」(王茂蕾飾演)係劇中嘅「Big Boss」,但最後冇被賜死,令唔少網友勁嬲,連日嚟紛紛去佢嘅微博踩場鬧爆!王茂蕾嘅角色設定不討好之餘,仲畀網友狠批演技過於浮誇!

面對劣評如潮,王茂蕾喺微博Post出一系列「袁春望」表情包向網友道歉:「對不起大家,袁春望讓你們添堵了!這樣一個特殊的人物,我向大家致歉……」有粉絲發現該微博已關閉評論功能,之後佢相隔13個小時再發文:「真誠的感謝所有喜歡和支持王茂蕾的朋友們。因為被罵太慘了,才發現自己內心沒那麼堅強大,所以暫時關閉評論。」而佢亦為劇迷解答其中一個結局疑團,就係點解太后唔殺死袁春望,佢表示:「很簡單,因為袁春望真的是先帝野外私生子,太后的表演說明了一切。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!