掃呢頁CODE去手機

2018年8月13日 星期一

鄭嘉穎陳凱琳結婚:婚宴場內片曝光!嘉穎陳凱琳風騷招待賓客 __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

好熱鬧!藝人鄭嘉穎與陳凱琳昨日喺峇里BVLGARI頂級酒店舉行婚禮,部分圈中好友都有出席,可能佢哋知道一對新人作風低調,所以就冇乜喺社交網晒相。另外, ...


好熱鬧!


藝人鄭嘉穎與陳凱琳昨日喺峇里BVLGARI頂級酒店舉行婚禮,部分圈中好友都有出席,可能佢哋知道一對新人作風低調,所以就冇乜喺社交網晒相。另外,無綫節目《東張西望》日前想追訪兩人搞婚宴嘅餐廳時,卻遭到落閘拒絕,可見婚宴場內環境十分神秘。

不過,其中有份出席婚禮嘅模特兒林皓霆(Charles),就喺IG為大家解開疑團。佢晒出一段喺場內跳舞嘅短片,仲Tag埋賴慰玲、陳嘉寶及其老公黃頌祈等人,似乎玩得相當盡興!呢段片不但令場內浪漫嘅環境曝光,仲隱約見到一對新人鄭嘉穎與陳凱琳忙於招待其他賓客,場面相當熱鬧!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!