掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

「影后」級女友|康仔 __,康仔,蘇永康,

「影后」級女友|康仔大部份生意,有返頭客肯定開心,但康仔呢行如果有返頭客,即係意味住一段戀情唔太如意。就上星期咋嘛,又有個舊客Barry嚟搵康仔,同上 ...


  • 「影后」級女友|康仔


  • 大部份生意,有返頭客肯定開心,但康仔呢行如果有返頭客,即係意味住一段戀情唔太如意。就上星期咋嘛,又有個舊客Barry嚟搵康仔,同上次唔同嘅係,Barry要求康仔咪再搵啲「影后」畀佢。何謂「影后」?即係啱啱一齊就鵪鶉,熟絡之後就變大聲公!

    事緣Barry喺一次6人約會同Elaine撻著,拍咗兩個月拖就去東京旅行,冇錯,又係旅行出事呀!聽返Barry講,Elain第1個月仲係小鳥依人,直至去旅行終於露出真面目,直情當Barry奴隸咁使,唔plan行程、唔參與book住宿呢啲事小,最喪係連Barry撳電話都要睇佢面色。

    「去旅行咁攰,食晚飯嗰時一坐低,好自然會拎部電話出嚟,睇吓有咩WhatsApp,估唔到佢(Elaine)咁都黑面黑足成餐飯!」

    「咁你同咩人玩WhatsApp呀?」

    「毒L群組嚟,成班麻甩佬喺個group度傾波經咋嘛!」

    「會唔會嬲你理班毒L都唔理佢呀?講笑咋,但都唔使搞到分手吓話?」

    「我氹足佢成餐飯,連行返酒店條路都仲氹緊,佢都係一路西面,終於我忍唔住,扯咗火同佢嘈交!」

    據Barry所講,佢兩個返到酒店之後有激烈爭執,Barry都唔想搞大件事,於是乎就出咗露台食支煙,諗住等大家靜一靜,不過Elaine始終唔肯放過隻「奴隸」,衝出露台兜巴摑Barry,摑到Barry成支煙跌落地,仲話:「而家鬧緊交呀,仲食咩煙呀?」就係咁樣,Barry躁咗然後大腳大腳咁踢行李喼洩憤,而Elaine就喊住咁執喼,之後仲衝埋落樓截的士走埋。

    Barry話,Elaine出走嗰晚係日本之旅嘅尾二嗰晚,由於佢唔知Elaine上的士去邊,所以根本追唔到女友。況且Barry覺得蠻不講理嘅係Elaine,於是一於少理,last day獨自shopping,玩得鬼死咁開心。

    「咁最後點呀?」

    「最後畀我喺機場見到佢,原來佢前一晚係搭的士去咗機場,想改機票返香港,但佢又冇帶信用卡出trip,所以都係死死地氣同我搭返同一班機返香港。」

    「冇偈傾?」

    「繼續黑面囉,由佢呢啲女當自己公主咁,唔夠佢講㗎啦,返到香港之後我同佢講分手,唔好再搵我!」

    呢件事上面,康仔認為Barry同Elaine都有唔啱,不過我個人就撐Barry嘅,好哋哋一個trip點解因為對方覆幾個message就要西晒面先?鬧交又係咪一定要鬧贏先過癮?

    如果連喘息、冷靜吓嘅空間都冇,康仔都幾擔心Elaine第日嘅婚姻,以佢呢種咁難原諒人嘅性格,再冇脾氣嘅奴隸都總會有發火嘅一日。

    專欄作者簡介:

    康仔

    日頭返工攤抖,例牌遲到早走,收工約Friend飲酒,放假陪女玩狗。

    一日冗員,一世冗員,我是康仔。

    Facebook專頁:

    https://www.facebook.com/mynameishonghong/

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28ap

    鍾意就快D Share啦!