網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月7日 星期二

阿倫嘆盧凱彤早逝可惜 __,盧凱彤,譚詠麟,阿倫,

■阿倫透露本來想與盧凱彤合作。
歌手盧凱彤(Ellen)前日在跑馬地墮樓身亡,譚詠麟和她同屬環球唱片公司,開騷後受訪的他大嘆可惜,許冠傑則呼籲大家珍惜眼前人。講演唱會內容本來十分興奮 ...


歌手盧凱彤(Ellen)前日在跑馬地墮樓身亡,譚詠麟和她同屬環球唱片公司,開騷後受訪的他大嘆可惜,許冠傑則呼籲大家珍惜眼前人。

講演唱會內容本來十分興奮的阿倫,提到Ellen前日墮樓結束32年短暫一生即收起笑容,表現哀傷的說:「我都係開騷前至聽到,本來都想有啲合作。其實呢啲病唔知幾時會發作,諗唔開就會咁,家人同朋友要多啲關心問候,呢啲病真係冇辦法,好可惜,咁後生。」



■盧凱彤前日墮樓身亡,外界大感惋惜。 ■盧凱彤前日墮樓身亡,外界大感惋惜。

阿倫又坦言雖然與Ellen同一間公司,但只與對方於活動中見過面,本身兩人並不認識,他說:「最近聽同事提到Ellen會同四個音樂人合作,本來想話如果有合適嘅作品亦想用,估唔到講完冇耐就發生呢件事,所以要珍惜所有人。」

採訪:馬建華

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!