掃呢頁CODE去手機

2018年8月13日 星期一

自詡小天使要聽《一千個願意》先過門陳凱琳叫鄭嘉穎好老公 __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

■婚禮結束後,鄭嘉穎緊拖着老婆陳凱琳步出教堂,剛為人婦的她心情非常興奮。
■婚禮結束後,鄭嘉穎緊拖着老婆陳凱琳步出教堂,剛為人婦的她心情非常興奮。鄭嘉穎與陳凱琳(Grace)昨日在印尼峇里的BvlgariResortBali ...


鄭嘉穎與陳凱琳(Grace)昨日在印尼峇里的Bvlgari Resort Bali舉行婚禮,早上嘉穎先接新娘,在新娘要求下,唱出自己的歌曲《一千個願意》。Grace冧爆解釋:「因為佢有一次唱K唱呢首歌,我覺得歌詞同我好貼切,首歌係講等緊一個天使出現咁樣,我聽到覺得特別sweet。」新娘Grace更說行禮時嘉穎比自己早喊,又好開心可以有一個好老公。

拍拖三年多的鄭嘉穎與陳凱琳昨日在峇里的Bvlgari Resort Bali完婚,一對新人的家人及好友,包括陳凱琳好姊妹陳嘉寶及賴慰玲,鄭嘉穎《鐵馬尋橋》的兄弟唐詩詠、馬國明、黃嘉樂、林子善等,亦早於日前到達。昨日早上鄭嘉穎先接新娘,並接受姊妹團連串挑戰。為娶得美人歸,嘉穎有求必應,在新娘Grace要求下,他唱出自己的歌曲《一千個願意》,然後又要抱起Grace由走廊行入大廳,跑了200呎路程,之後嘉穎與穿上裙褂的新娘子斟茶給雙方父母。

Grace要求嘉穎唱《一千個願意》,是因為她覺得自己是嘉穎生命中的小天使,她受訪時解釋說:「因為佢有一次唱K嘅時候唱咗呢首歌,我覺得歌詞同我好貼切,首歌係講等緊一個天使出現咁樣,我聽到覺得特別sweet,所以我叫佢唱歌,佢都即刻明白我嘅意思,唱呢首唱咗兩句。呢個真係誠意,所以嗰一part好窩心。」



■鄭嘉穎與陳凱琳在眾多嘉賓見證下結為夫婦,行完禮走出教堂門外即咀嘴,幸福滿瀉。 ■鄭嘉穎與陳凱琳在眾多嘉賓見證下結為夫婦,行完禮走出教堂門外即咀嘴,幸福滿瀉。
■身為基督徒的陳凱琳在牧師見證下與鄭嘉穎結為夫婦。

■身為基督徒的陳凱琳在牧師見證下與鄭嘉穎結為夫婦。

新郎早喊過新娘

Grace與嘉穎的婚禮昨日下午於酒店中的小教堂舉行,場地佈置以代表愛情的白玫瑰及黃玫瑰為主。新娘子Grace在當地時間下午2時換上白色婚紗,蹺住爸爸臂彎步入教堂。兩人宣讀誓詞時都感動落淚,嘉穎在致詞時透露鄭媽媽經常問他甚麼時候會結婚,他就會回答:「可能生完B先結婚。」昨日婚禮上他向媽媽說抱歉,因為嚇了她很久。他又感謝Grace帶給他喜悅:「係你令我想組織家庭,以前未試過。」嘉穎更指拍拖一年多就向Grace求婚,不過因為時機未成熟而拖延至今,他同時向Grace許下諾言:「我會照顧你一生一世,I Love You So Much!」

外表一向硬淨的嘉穎,在訪問中坦言為婚禮流下淚水:「今日係感動嘅,其實我見到Grace行入教堂,已經忍唔住流咗兩滴馬尿。亦都好感觸同大家講咗好多真心話,除咗有一段講啲好official嘅嘢外,我哋自己都講咗一段心目中對對方嘅感覺,我覺得呢一段係我哋兩個都好感動嘅。」Grace就大爆嘉穎比自己更早喊:「去到最尾,我見到嘉穎已經流咗一滴眼淚,我都估唔到佢居然比我早喊,所以我跟住都喊。」



■身穿裙褂的陳凱琳早上先與鄭嘉穎向新任奶奶斟茶。

■身穿裙褂的陳凱琳早上先與鄭嘉穎向新任奶奶斟茶。
■陳凱琳深得父母疼愛,她身上穿的是母親在84年出嫁所穿的裙褂,將幸福一代傳一代。

■陳凱琳深得父母疼愛,她身上穿的是母親在84年出嫁所穿的裙褂,將幸福一代傳一代。

行禮前肚囉囉攣

Grace又大爆小秘密:「行禮前,我叫嘉穎快啲去教堂,因為我唔想俾佢見到我着呢件婚紗,佢從來都未見過,當我着起呢條婚紗,突然間個肚好以囉囉攣咁,好似好緊張,心跳又加速。」她又大讚嘉穎:「好開心有一個咁好嘅老公,咁錫我嘅老公,我亦好期待我哋將來幸福快樂。」一對新人亦感激一眾好友到當地觀禮,嘉穎補充說:「其實四、五個月前已經通知咗佢哋,因為佢哋都要度期。」

採訪:嵐山、魯吉



■姊妹團設下連串挑戰,鄭嘉穎要抱起陳凱琳由走廊行入大廳,跑了足足200呎。

■姊妹團設下連串挑戰,鄭嘉穎要抱起陳凱琳由走廊行入大廳,跑了足足200呎。
■陳凱琳的巨鑽婚戒重4.18卡,由老公鄭嘉穎所贈,價值不菲。

■陳凱琳的巨鑽婚戒重4.18卡,由老公鄭嘉穎所贈,價值不菲。

鍾意就快D Share啦!