網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月4日 星期六

楊秀惠:壓力大到抑鬱!楊秀惠為救陳山聰小產爆喊 __,山聰,楊秀惠,陳山聰,

楊秀惠崩潰爆喊,真係我見猶憐!藝人楊秀惠和陳山聰日前到觀塘碼頭拍攝新劇《十八年後的殺人告白》,劇情講述山聰帶秀惠逃避警察追捕,為救男方,她與警察糾纏時 ...


楊秀惠崩潰爆喊,真係我見猶憐!


藝人楊秀惠和陳山聰日前到觀塘碼頭拍攝新劇《十八年後的殺人告白》,劇情講述山聰帶秀惠逃避警察追捕,為救男方,她與警察糾纏時不慎小產,場面「有血有淚」。秀惠為喊戲培養情緒,不到一分鐘便擠出眼淚,更為拍多個角度而Keep住喊,足足拍了20分鐘,之後她要獨個兒冷靜平復情緒。

出生入死一個月

最近拍了不少喊戲的秀惠,被問有何秘訣流出真淚水?她說:「都係諗番呢一個月同山聰嘅相處,如果有個咁嘅人同你出生入死,到分離呢一刻我都會忍唔住喊。好多謝山聰呢個月來咁照顧我,我先可以喊得出。」提到她早前在《愛‧回家之開心速遞》的喊戲獲讚,會否怕喊戲陸續有來?她笑指新劇有多場喊戲:「都好大壓力,拍嗰時唔可以放鬆,佢哋都唔敢撩我玩,搞到個人都有啲抑鬱,後面仲有好幾場喊戲,日日數住仲有幾場先拍完。」

「解禁」請食大餐

她指山聰早前絕食操肌,不忍心在他面前食零食及消夜。問到是否已欣賞過山聰的「成果」?她笑言:「都係,應有盡有。」並笑言得知對方拍完騷肌戲後「解禁」,已即時請他食大餐,更約好拍完後再食飯慶祝。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!