掃呢頁CODE去手機

2018年8月16日 星期四

候選港姐玩出禍 陳苑澄避談會否負法律責任 __,港姐,

■候選港姐陳苑澄噚日直認係壞榜樣,今後做事會小心。
■候選港姐陳苑澄噚日直認係壞榜樣,今後做事會小心。應屆候選港姐、前組合AsOne成員陳苑澄日前喺fb貼咗條玩「Kikichallenge」嘅片,落車跟 ...


應屆候選港姐、前組合As One成員陳苑澄日前喺fb貼咗條玩「Kiki challenge」嘅片,落車跟住車行又跳舞,結果俾網民狂鬧,黃國桐律師話呢件事的確係觸犯咗不小心駕駛。

陳苑澄噚日喺銅鑼灣出席活動,全程心事重重,仲多次為咗呢件事道歉,講講吓仲忍唔住喊:「我心情好複雜、好驚,以前冇遇過呢啲事,呢幾日諗咗好耐,唔知應該可以點做。」眼紅紅嘅佢話:「我拍片嗰陣太輕率,冇諗過後果,搞到網民有咁大抨擊,冇諗過事件係咁嚴重。對於呢件事,我自己處理得非常唔好,我罔顧安全,對唔住。」



■陳苑澄被鬧爆罔顧安全落車跳絲帶舞。互聯網圖片

■陳苑澄被鬧爆罔顧安全落車跳絲帶舞。互聯網圖片

避談刑責

講到有冇擔心影響決賽?陳苑澄話:「都擔心㗎!公眾嘅評論對我都好重要,希望公司會原諒我。小慧監製有同我傾過呢件事,以後我做所有嘢一定要好小心,諗清楚會有乜嘢後果先會去做。」至於有冇擔心要負上法律責任?佢只係話:「今次係對年輕人做咗個非常壞嘅榜樣,好對唔住!」大會亦都話已經告誡咗陳苑澄。活動後,陳苑澄坐港鐵喺青衣落車,買咗支嘢飲返屋企。

撰文:馮仁昭




鍾意就快D Share啦!