網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月10日 星期五

【父女戀】港姐興父女戀? 邊位港姐嫁富豪成「百億人妻」 __,港姐,

【父女戀】港姐興父女戀?邊位港姐嫁富豪成「百億人妻」近年「大叔控」盛行,熟男魅力沒法擋,雖然年紀相差一大截,但只要兩個人相愛,年齡、外貌統統都唔係問題 ...


  • 【父女戀】港姐興父女戀? 邊位港姐嫁富豪成「百億人妻」


  • 近年「大叔控」盛行,熟男魅力沒法擋,雖然年紀相差一大截,但只要兩個人相愛,年齡、外貌統統都唔係問題!真愛無界限,即刻睇吓圈中12對「父女戀」愛得有幾轟烈!

    圈內12對「父女戀」逐對捉

    郭富城 方媛 相差22年

    四大天王之一嘅郭富城,向來處理感情都非常低調。2015年忽然喺微博上載拖手相,大方宣佈同內地嫩模方媛(Moka)嘅戀情。兩人上年奉女成婚。今年31歲嘅方媛為52歲嘅城城生咗愛女Chant,榮升做老竇嘅城城,每次提起個女都特別風騷,果然係有女萬事足!

    鄭嘉穎 陳凱琳 相差22年

    近日,有傳拍拖3年嘅鄭嘉穎同陳凱琳(Grace)將於下月秘密舉行婚禮。今個月就49歲嘅鄭嘉穎同27歲嘅Grace兩人情定荷蘭,當年兩人拍攝無綫劇集《殭》嘅時候,日對夜對,繼而萌生愛意。兩人足足相差廿二年,雖然外界唔睇好佢哋,不過佢哋懶理閒言閒語,公開咗之後,更加愈愛愈高調。加上,嘉穎一早行「外父政策」冧掂陳父,全靠佢開閘畀近半百嘅嘉穎同愛女結婚,呢對忘年戀先可以開花結果咋。

    李姿敏 賀賢 相差24年

    2009年香港小姐亞軍、今年30歲嘅李姿敏(Germaine)去年同大佢24年嘅練馬師賀賢結婚。當年佢哋一拍即合,及後就喺澳洲墨爾本簽字。婚後兩人一直好甜蜜,Germaine不時都會喺網上分享兩人嘅日常生活。近日,Germaine亦傳嚟好消息,佢同老公嘅愛的結晶出世啦,B仔改名叫Hunter Hall。

    杜德偉 李曉冰 相差24年

    現年56歲嘅杜德偉(Alex)早年同細佢24年嘅李曉冰(Ice)結婚後,生咗囝囝Alex Junior(AJ)。Alex近日更憑歌寄意,將新歌《妳在我的愛情裡》獻畀老婆Ice,歌詞中提到「現在的感情,我找不到一點縫隙,一路的歷練多麼美麗。」甜到漏!

    李美慧 曾文豪 相差25年

    2006年香港小姐、現年31歲嘅李美慧(Vivi) 於《宮心計2深宮計》飾演太平公主近身待婢而為人熟悉。日前,佢下嫁比佢年長25年嘅富豪曾文豪,引起全城熱話,更被封為「百億人妻」。依家Vivi已經有咗6個月啦,不過依然fit到爆,肥肚唔肥人。

    【父女戀】圈內父女戀逐對捉 冠軍相差成40年?

    http://bit.ly/2vRFUxO

    【父女戀相差18年】宇宙最強甄子丹 兩星期內由相戀去到求婚?

    http://bit.ly/2MsaGEA

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app
    第12位:黎姿 馬廷強 相差16年

    第11位:吳奇隆 劉詩詩 相差17年

    第10位:甄子丹 汪詩詩 相差18年

    第9位:黎明 阿Wing 相差19年

    第8位:郭富城 方媛 相差22年

    第7位:鄭嘉穎 陳凱琳 相差22年

    第6位:李姿敏 賀賢 相差24年

    第5位:杜德偉 李曉冰 相差24年

    第4位:李美慧 曾文豪 相差25年

    第3位:翁靜晶 劉家良 相差30年

    第2位:阮大勇 許慧韶 相差31年

    第1位:何艷娟 吳志誠 相差40年

    2015年郭富城忽然喺微博上載拖手相,大方宣佈同內地嫩模方媛(Moka)嘅戀情。(網上圖片)

    向來處理感情都非常低調嘅城城,此舉動即時成為全城熱話。

    仲影到城城同Moka拖手出巡~(壹週刊圖片)

    城城同Moka同一般情侶一樣,都會拍住拖去戲院睇戲。(壹週刊圖片)

    兩人上年奉女成婚~

    城城每次提起愛女Chant都特別風騷,果然係有女萬事足! (網上圖片)

    早前,Grace於社交網站宣佈兩人婚訊,並指早於去年聖誕已訂婚。(網上圖片)

    鄭嘉穎同陳凱琳(Grace)足足相差廿二年,兩人公開戀情後,更加愈愛愈高調。(壹週刊圖片)

    鄭嘉穎同27歲嘅Grace當年拍攝無綫劇集《殭》時,日對夜對,繼而萌生愛意。(網上圖片)

    鄭嘉穎不時都會帶Grace出埠嘆世界。(壹週刊圖片)

    鄭嘉穎一早行「外父政策」冧掂陳父,開閘畀近半百嘅嘉穎同愛女結婚。(壹週刊圖片)

    恭喜晒鄭生~同堆準鄭太!(壹週刊圖片)

    2009年香港小姐亞軍、今年30歲嘅李姿敏(Germaine)去年同大佢24年嘅練馬師賀賢結婚。(網上圖片)

    當年佢哋一拍即合,及後就喺澳洲墨爾本簽字。(網上圖片)

    Germaine不時都會喺網上分享兩人嘅日常生活。(網上圖片)

    Germaine大住肚不時都會周圍去,而佢最常去嘅地方一定離唔開馬場。(網上圖片)

    腹大便便嘅佢竟然仲去行山,似乎有啲危險喎。(網上圖片)

    佢同老公嘅愛的結晶出世啦,B仔改名叫Hunter Hall。(網上圖片)

    杜德偉(Alex)於2012年同細佢24年嘅李曉冰結婚。(網上圖片)

    2016年,仲生咗囝囝Alex Junior(AJ)!(網上圖片)

    兩人婚後不時以情侶裝孖住出席活動,勁恩愛。(壹週刊圖片)

    真係隔住個mon都感受到佢哋有幾sweet啊~(網上圖片)

    Man爆嘅Alex,原來番到屋企就會變成溫柔人夫。(蘋果日報圖片)

    Alex近日更憑歌寄意,將新歌《妳在我的愛情裡》獻畀老婆Ice!(網上圖片)

    現年31歲嘅李美慧(Vivi) 於《宮心計2深宮計》飾演太平公主近身待婢而為人熟悉。(網上圖片)

    今年6月Vivi下嫁比佢年長25年、現年56歲嘅富豪曾文豪。(網上圖片)

    Vivi不時在網上放閃,唔少得甜到漏嘅咀嘴相。(網上圖片)

    睇下佢哋錫得幾肉緊,好恩愛啊!(網上圖片)

    佗B 6個月嘅Vivi,依然fit到爆,肥肚唔肥人。(網上圖片)

    就算有咗bb,著住泳裝都一樣咁靚。(網上圖片)

    鍾意就快D Share啦!