網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月23日 星期四

朱晨麗:朱晨麗富貴之路 走出劏房座擁千萬物業 __,朱晨麗,

朱晨麗2014年同過百億富豪拍拖,雖然分手收場,但佢收穫豐富!藝人朱晨麗(朱朱)曾經捱過一段苦日子,與同學分租一百呎劏房,但現在今非昔比,有傳她201 ...


朱晨麗2014年同過百億富豪拍拖,雖然分手收場,但佢收穫豐富!


藝人朱晨麗(朱朱)曾經捱過一段苦日子,與同學分租一百呎劏房,但現在今非昔比,有傳她2014年曾與經營電子產品的百億劉姓富豪相戀,對方座擁不少工廈與獨立屋,身家豐厚,當年對方更不時帶她出席朋友聚會,關係相當之好,可惜,最終都因為對方桃花太多,相戀兩年後分手收場。

不過,該兩年朱朱並沒有白過,因靠着對方的關係,令她認識不少闊太。前年更跟幾位闊太一齊於淺水灣搞高檔畫廊,該畫廊的畫作最平都要過百萬元,絕對是有錢人的玩意。顧客個個都是有錢人,除了開畫廊之外,她亦在前男友身上學識投資,2014年便豪擲7百萬買入將軍澳The Parkside兩房單位,第二年已經可以全數付清,唔使供樓。該單位現升近千萬,朱朱由住劏房到現在座擁千萬物業,現更貴為無綫當家花旦,際遇都算相當之好!

對於被指與經營電子產品的劉姓富商拍拖,並有她跟該富商食飯之照片,朱朱表示:「大家係認識,呢單消息只係翻炒舊聞,食飯相亦係兩年前既事,唔想牽涉到身邊圈外朋友,因此唔再回應。」至於因對方的關係而認識一班闊太,早前更與幾位闊太開畫廊,她則表示:「係同教會嘅朋友開嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!