掃呢頁CODE去手機

2018年8月9日 星期四

志偉被飛港姐騷司儀?農夫自薦:有機會都想做 __,志偉,農夫,陸永權,鄭詩君,港姐,曾志偉,

■陸永(左)和C君前晚笑指自己價錢抵,找他們做司儀很不錯。
■陸永(左)和C君前晚笑指自己價錢抵,找他們做司儀很不錯。曾志偉為港姐擔任司儀多年,最近傳出被無綫封殺,「死因」指他近來與無綫對着幹,不單現身ViuT ...


曾志偉為港姐擔任司儀多年,最近傳出被無綫封殺,「死因」指他近來與無綫對着幹,不單現身ViuTV節目,加上一直有傳志偉和無綫綜藝組揸弗人余詠珊不和,志偉亦不止一次寸爆余詠珊負責的港姐騷,更以「慘不忍睹」來形容。



■黃心美前晚獲大會頒贈最受歡迎企業活動司儀大獎。 ■黃心美前晚獲大會頒贈最受歡迎企業活動司儀大獎。
■張秀文(左)和張曦雯前晚均悉心打扮出席活動。

■張秀文(左)和張曦雯前晚均悉心打扮出席活動。
■楊洛婷笑說老公鍾意的話,她露三點都沒問題。

■楊洛婷笑說老公鍾意的話,她露三點都沒問題。
■有指曾志偉被無綫封殺,不會再任港姐司儀。資料圖片

■有指曾志偉被無綫封殺,不會再任港姐司儀。資料圖片

「拍嘟姐就有我哋」

組合農夫向來是無綫愛將,經常現身無綫大騷擔任司儀,前晚他們在灣仔會展出席活動,問二人會否是今年香港小姐的司儀?成員C君表示:「搵嘅話一定做,𠵱家傾緊日子,但係撞啱我哋8月要去巡迴,十年都冇做過巡迴,所以個期都未落實,未知會唔會做,但有機會都想做。」陸永則搞笑地力sell農夫價錢好抵。

有指無綫近年節目越來越縮緊開支,C君及陸永即笑說:「所以搵我哋咪啱囉!」然後再講笑謂:「有嘟姐(鄭裕玲)就會搭我哋,因為嘟姐貴,要搵我哋兩個平衡番。」至於志偉傳被無綫封殺,今年或不會擔任港姐司儀,C君沒有正面回應,只說:「冇真正拍過志偉合作綜藝大型節目,只係試過俾佢拍打過額頭同後尾枕。」



楊洛婷心美鬥低胸

同場的楊洛婷及黃心美均谷胸性感現身,楊洛婷表示做媽咪有時都要性感,不可以太保守,還笑指:「同埋我老公鍾意,唔使收埋,最緊要靚,佢鍾意嘅話露三點都冇所謂,最緊要佢有信心,今日老公都見過我呢個造型,都讚我靚。」她又透露下月囡囡一歲生日,屆時更會帶女兒到加拿大參加胞弟的婚禮。

採訪:卓寶花

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!