網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月10日 星期五

陳凱琳:同老公出發峇里婚禮!陳凱琳媽擔心印尼地震 __,凱琳,陳凱琳,

隔住個Mon都Feel到陳凱琳父母真係好好好好好開心!藝人陳凱琳(Grace)與鄭嘉穎將於後日在印尼峇里島舉行海外婚禮,一對新人未見蹤影,而Grace ...


隔住個Mon都Feel到陳凱琳父母真係好好好好好開心!


藝人陳凱琳(Grace)與鄭嘉穎將於後日在印尼峇里島舉行海外婚禮,一對新人未見蹤影,而Grace的父母則於上午10點15分現身機場準備出發到峇里。陳爸爸首先現身出境大堂連聲感謝大家關心,他透露陳媽媽正處理機票問題。

問到一對新人是否同行?陳爸爸指二人昨日已飛抵去峇里,問會否不捨女兒出嫁?陳爸爸說:「嫁咗都會喺度㗎嘛。(擔心當地地震?)唔擔心。」

問到是否知道婚禮安排?陳爸爸指一切由個女安排:「全部係佢哋安排,唔到我哋話事,我哋係被動。」他又笑笑口說:「我真係冇乜嘢知。」有指一對新人將在加拿大補擺婚禮,他說:「唔係。(喺香港擺?)唔知道。」問陳爸爸畀未來女婿幾分?他笑說:「一定係100分,唔係100分都唔畀個女嫁!」

及後陳媽媽趕上,不過她在強勁的閃光燈下不慎透Bra。問經常陪Grace四圍飛的她,是否放手畀女兒搞婚禮?陳媽媽說:「唔係,不嬲佢都有自己做。」身為媽咪的她直言有點擔心當地地震情況。

另外,已飛抵峇里的準人妻陳凱琳今早就在IG上載早餐相,心情靚爆!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!