網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月16日 星期四

趙頌茹:離婚兩年 趙頌茹只收過三個月生活費 __,趙頌茹,

趙頌茹與女兒一同生活,而前夫周永恒咁耐只畀過三個月生活費。歌手周永恒(Roy)跟趙頌茹(Yu)在2014因公司拍檔劉依靜介入而爆出婚變,今年5月阿Ro ...


趙頌茹與女兒一同生活,而前夫周永恒咁耐只畀過三個月生活費。


歌手周永恒(Roy)跟趙頌茹(Yu)在2014因公司拍檔劉依靜介入而爆出婚變,今年5月阿Roy與內地女友陳薇(Britni)入紙申請註冊結婚,盛傳陳薇是奉子成婚,預產期是下個月,消息指陳薇肚裏的BB是囝囝。

阿Roy當年被爆偷食導致婚姻破裂,當時他爆喊又自責係「人渣」,最近他在訪問中再次聲淚俱下,喊晒向前妻講對唔住,因為兩個女兒不願見他,四年來父女都冇見過面,他再自責虧欠她們太多。

過咗去唔好再loop

阿Yu接受東網訪問,被問阿Roy聲稱要跟她講對唔住?Yu回答:「都過咗去,仲講呢啲咁得意嘅。(你原諒佢?)我諗事情唔係原諒,佢有佢生活,我有我工作忙,既然已經過去,就唔好再loop(循環)」

等機會安排父女見面

阿Roy是否四年冇見兩個女?Yu說:「差唔多。(嫲嫲有冇見兩個孫女?)有!(係咪兩個女唔肯見爸爸?)兩個小朋友愈來愈大有佢哋嘅諗法,佢哋有佢哋擔心,暫時意願係唔想,有啲心理關口未得,我係做陪談員角色,等佢哋有一日覺得OK,我一定會安排。」

各自生活:唔關我事

問阿Roy離婚後可有給她贍養費?Yu說:「我係用一元形式一次過畀咗,至於小朋友嘅生活費,離婚後最初兩個月有畀,之後又冇,不過呢個月佢又有畀,總共畀咗三個月,我唔知佢係咪有啲咩困難,呢啲係佢要做嘅嘢,冇得迫,真心嘅我寧願靠自己,努力工作養活兩個女兒。」

真情對話:謝謝你做我女兒

Yu在微博紀錄了與女兒的一段話:「今天和大女兒對話,由於要購買樂器加上是初學,我便問她想買一個比較平的還是比較貴的,她的答案令我覺得她有長大了。她說:『平的,因為希望家裏的錢會多一點。』她的懂事我很感動,不是錢多了還是少了。而是她的乖孝懂事,我很感恩。」及後她補充,當然女兒有時還是很跳皮:「謝謝你做我女兒」。

此外,對前夫的太太傳出有喜,下個月生得,Yu說:「各有各嘅生活,唔關我事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!