掃呢頁CODE去手機

2018年8月7日 星期二

【每日壹爆●嫁入豪門要識做】甘比首要唔係去度蜜月 幫奶奶成立基金升呢為劉太 __,甘比,

中環人茶餘飯後,都喜歡gossip「女首富」劉太甘比,到底記者出身嘅佢有乜過人之處?得以成為「女首富」或者tobeexact係「家族Fundman」。 ...




中環人茶餘飯後,都喜歡gossip 「女首富」 劉太甘比,到底記者出身嘅佢有乜過人之處? 得以成為「女首富」或者to be exact 係「家族Fundman」 。

係人都知大劉 恃母至孝,唔單止以阿媽名義 捐錢俾養和成立劉葉淑婉獎學金 ,兩年前11月18日甘比登記同大劉結婚,甘比首要任務唔係去度蜜月或者擺酒,而是於12月22日,以創辦成員嘅身份,成立劉葉淑婉記念慈善基金 ,正式以身抱嘅名份擔任基金之董事 ,此乃重中之重,日後出席什麼大小甚至官方場合 ,甘比不單止是劉太, 亦都係善長也,社會地位都唔同啲啦 ,所以能夠升呢成為劉太,大劉其他嘅女人都要學嘢啦。

撰文:宗菁華



鍾意就快D Share啦!