網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月23日 星期四

巴喇莎:邊幾個鬥大胸?三女半裸向海影相蝕底晒 __,巴喇莎,

遠處有另一隻船呀阿女!性感女主持巴喇莎日前與友人艾美琦及楊穎妍(Icy)開船P,向來有翹臀的巴喇莎身穿綠色小泳褲,除了令現場男士流晒口水,連女士也不停 ...


遠處有另一隻船呀阿女!


性感女主持巴喇莎日前與友人艾美琦及楊穎妍(Icy)開船P,向來有翹臀的巴喇莎身穿綠色小泳褲,除了令現場男士流晒口水,連女士也不停圍住她,向她請教練成蜜桃臀的方法。期間Icy挑機要「鬥胸大」,三女除去上身Bikini Top,大膽半裸向海拍了一張照片,雖然鏡頭前只拍到美背,但當時碰巧附近有另一艘船經過和航拍機飛過,未知有否拍到三女春色。

此外,嚮往古銅色肌膚的Icy在船上晒背,但不小心睡着,結果暴曬過度背部甩晒皮。相反艾美琦非常怕曬,常常躲在船中避太陽,不停唱歌被封咪霸,巴喇莎則鼓勵她要多曬太陽:「吸收多啲維他命D,精神好啲個人都會開心啲,冇咁容易抑鬱。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!