掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

關楚耀:當眾「咀嘴」!關楚耀撻着傅嘉莉? __,傅嘉莉,關楚耀,

關楚耀會唔會追傅嘉莉?無綫劇集《特技人》演員關楚耀與傅嘉莉在油塘出席花車巡遊宣傳,兩人在玩遊戲時,更不怕尷尬即場上演咀戲,相當落力!關楚耀表示近日出街 ...


關楚耀會唔會追傅嘉莉?


無綫劇集《特技人》演員關楚耀與傅嘉莉在油塘出席花車巡遊宣傳,兩人在玩遊戲時,更不怕尷尬即場上演咀戲,相當落力!關楚耀表示近日出街感受到劇集的威力,他指媽媽睇劇大讚傅嘉莉斯文,笑謂媽媽好像要在電視為她物色「老婆仔」,問到會否追求傅嘉莉?他說:「今日嚟係宣傳嘅……」

關楚耀被指帶女伴上樓,問到是否已有女友?他說:「依家冇拍拖,嗰個係我台灣朋友,佢嚟香港旅行同佢食餐飯,係咪想我孤獨終老呢,我只係正常同異性出街, 都寫到我咁肉酸。」劇中主動出擊追求關楚耀的傅嘉莉聞言笑說:「我介意,我反對。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!