網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月30日 星期四

【被酒吧睇波活動硬上弓】白雲:三個男人欺負一個女士連道歉都無 __,白雲,

女藝人背後無經理人公司撐腰,原來真係好易被人搵笨架!今次嘅受害者係白雲。喺6月世界盃舉行期間,有位中間人B先生聯絡白雲,並提出到PartyRoom參與 ...




女藝人背後無經理人公司撐腰,原來真係好易被人搵笨架!今次嘅受害者係白雲。

喺6月世界盃舉行期間,有位中間人B先生聯絡白雲,並提出到Party Room參與睇波活動嘅工作邀請。「我發現咗佢呃我,佢呃我話唔係酒吧活動,但我發現原來係酒吧。我cap圖問佢:『呢間唔係酒吧嚟架咩?』同埋你所謂嘅俾利是係幾多呢?佢話$1000。我同佢講:『你咁樣即係呃我,又話唔係酒吧。我唔接酒吧job,同埋得$1000我更加唔會接。』所以,我即刻拒絕咗。」白雲說。

中間人B先生唔死心,想用金錢以外嘅條件說服白雲參與酒吧睇波活動。白雲憶述:「之後佢繼續打電話、Send訊息俾我,話可以幫我攞到個機會拍一套電影,佢想用咁樣嘅條件換取我出席活動,但我都無答應佢,我直接喺電話回覆佢:『一定唔會去。』」咪以為真係波大無腦啦,白雲都話一聽就知係假。

不過,件事並無就此完結。後來有朋友Send咗一間酒吧嘅活動海報俾白雲,海報上印有白雲嘅相,仲聲稱佢會出席睇波活動。當時白雲身處外地旅行,又以為該海報只會張貼一日半日,所以無理會。點知直到8月20日,世盃都完咗一段時間,海報依然張貼於酒吧所處大廈嘅當眼位。於是,白雲聯絡中間人,又發聲明俾涉事酒吧The Venue。白雲話:「我喺嗰個聲明剩係話多謝Venue想我參與佢哋活動,但我無去到亦無收過錢,我寫得好客氣。我即刻都有問中間人,佢就話係PR公司無拆走poster唔關佢事,跟住就消失咗,無再覆過我訊息。」

中間人消失咗,白雲就聯絡The Venue嘅負責人,希望佢哋作出澄清及賠償:「第一,佢哋覺得唔關佢哋事,只係中間人同佢哋講我會去,所以我先會出現喺poster。但我話:『成個活動完咗喇,我都無出現過你個活動,點解我張相會喺poster上?仲要去到8月咁耐呢?』佢哋竟然話張poster唔係佢哋架,係PR公司設計、整出嚟、貼出嚟。我就話:『你唔可以唔認張poster係你哋嘅資產喎,有你哋logo喺上面喎。』咁佢哋就話冤有頭債有主,唔可以搵佢哋。」

白雲話件事令佢好嬲,由中間人到酒吧負責人,三個男人都好不負責任咁欺負一個女士,而且連句道歉都無,如果唔係白雲發聲明再出律師信,張Poster都唔知會貼到幾時。最慘嘅係,若果坊間真係以為白雲商演價只需$1000,咁就真係害死人喇,自己搵得少咗之餘,仲要俾行家話頂爛市,到時點收科?

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!