網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月31日 星期五

楊冪:影射楊冪臭腳 內地動漫跪低道歉 __,楊冪,

楊冪今次係咪堅嬲呀?內地女星楊冪成個外形點都算係美女一個,最多都係畀人話佢髮線上升,不過,點有可能會腳臭,唔通呢個世界真係有觀音頭、掃帚腳?原來話說之 ...


楊冪今次係咪堅嬲呀?


內地女星楊冪成個外形點都算係美女一個,最多都係畀人話佢髮線上升,不過,點有可能會腳臭,唔通呢個世界真係有觀音頭、掃帚腳?原來話說之前楊冪喺微博話自己攰咗一日,隻腳有啲臭,就係咁就出咗「楊冪臭腳」呢樣嘢!

最近內地仲有一本動漫《觀海策》攞呢件事嚟玩,裏面嘅男主角有次見到個女仔畀捕獸器夾傷,想幫個女仔敷藥時,對方隻腳傳出臭味,個男主角之後仲好似中咗毒氣咁暈咗!個女主角叫做......「冪兒」。不過段動漫一出,就畀網民狂抦話低俗、無良,卒之咪要出嚟道歉,道歉聲明中仲承認之後漫畫中嘅内容會嚴格審核,現時對之前有關內容亦已進行刪除。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!