掃呢頁CODE去手機

2018年8月1日 星期三

陳法蓉:惹火的女人多是非 陳法蓉被朱潔儀爆舊史 __,潔儀,朱潔儀,陳法蓉,

陳法蓉多是非,到處都惹火!女星洪欣老公張丹峰被傳與經理人畢瀅有染,三人當事人第一時間否認,但係呢件料竟然仲有花生剝。有人話呢單嘢嘅料頭係洪欣個好友陳法 ...


陳法蓉多是非,到處都惹火!


女星洪欣老公張丹峰被傳與經理人畢瀅有染,三人當事人第一時間否認,但係呢件料竟然仲有花生剝。有人話呢單嘢嘅料頭係洪欣個好友陳法蓉搞出嚟,皆因陳法蓉曾經喺微博寫過:「如果有人傷害了你,可以原諒他,但永遠也不要再相信他…」雖然冇開名講係邊個,但都夠人胡思亂想。呢鑊「躺着也中槍」,陳法蓉都算「慘慘豬」,不過翻查佢嘅「是非簿」,佢多「對頭人」亦無可厚非,好以佢之前同梁小冰嗰單嘢咁,反晒面,充滿娛樂性。

靚靚力撐小冰

嗰單「慧妍雅集」鬧劇,事緣當時係會長嘅陳法蓉當眾鬧會員小冰冇着大會嘅粉紅色外套,都話面斥不雅㗎啦,人要面樹要皮,小冰唔高興都係好自然嘅,一怒之下唔肯同陳會長影合照之餘仲退埋會添,表明拒絕再見。另一個港姐冠軍袁詠儀(靚靚)唔怕畀人話「厚多士」走出嚟撐小冰:「百分百支持小冰嘅決定。」

吃不到的葡萄…

同陳法蓉同屆嘅亞軍朱潔儀、季軍梁佩瑚都唔Like陳會長,梁佩瑚曾經喺一個節目度爆陳法蓉瞞住無綫私下接受訪問,之後扮委屈話輯相喺參選前影落,可惜就係佢嗰隻崩指甲踢爆咗陳法蓉講大話,但陳法蓉就話有人:「吃不到的葡萄是酸的」。

到朱潔儀當選後,有幸同周海媚合演台慶劇《笑傲在明天》,點知陳法蓉又打電話畀朱潔儀話其實個角色係佢嘅,只係佢冇時問啫,又傳朱潔儀話過陳法蓉選美時煲煙。仲有,同屆嘅最上鏡小姐翁為德unfriend陳法蓉,皆因冠軍蓉嗰種氣焰,大到佢頂唔順要黑面。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!