掃呢頁CODE去手機

2018年8月23日 星期四

《屍殺列車》崔宇植組捉怪敢死隊 走入古代韓國捉《惡獸》 __,屍殺列車,

《屍殺列車》崔宇植組捉怪敢死隊走入古代韓國捉《惡獸》《屍殺列車》啱啱證實咗開第二集,明年初就會埋位開工,但係導演就賣關子唔肯講係咪原班人馬。Anywa ...


  • 《屍殺列車》崔宇植組捉怪敢死隊 走入古代韓國捉《惡獸》


  • 《屍殺列車》啱啱證實咗開第二集,明年初就會埋位開工,但係導演就賣關子唔肯講係咪原班人馬。Anyway! 戲中飾演高中棒球隊員嘅崔宇植已經走咗去拍古裝版異形《惡獸》。海報的怪獸似哥斯拉同異形的混合體,據了解電影是根據《朝鮮王朝實錄》入面嘅短篇紀事作為藍本,講述朝鮮年代出現咗一隻罹患怪病嘅野獸怪物,由於牠兇殘極惡,見人就殺,《屍殺列車》的崔宇植就連同《V.I.P.》《六龍飛天》型男金明民 、《請回答1988》惠利和《回來吧大叔》金仁權組成搜索隊對抗怪物,連場打鬥是意料中事,反而有興趣怪物真身,究竟能否超越《韓流怪嚇》,同荷里活的怪物一較高下!

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    鍾意就快D Share啦!