網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月29日 星期三

【動畫】李道洪講解小姐肉金 媽媽生分兩成 __,李道洪,

李道洪表示當年如果話「入城」,即是去中國城夜總會。
李道洪表示當年如果話「入城」,即是去中國城夜總會。80年代日式夜總會在香港盛行,李道洪表示當年去夜總會細房未計酒水最低消費約三千元,大房最低消費由八千 ...


80年代日式夜總會在香港盛行,李道洪表示當年去夜總會細房未計酒水最低消費約三千元,大房最低消費由八千到一萬元。李道洪說:「當年大家話『今晚去邊呀?』『入城囉。』,即係去中國城,如果話今晚做大波士,即係去大富豪坐。」小姐基本收費如何?李道洪說要先請小姐飲酒見面:「有一個術語叫nomination,即過嚟打個招呼,十分鐘至十五分鐘,如果你唔鍾意個小姐,個小姐就會走,呢十分鐘起碼照收你二百蚊貼士。如果睇中咗邊位小姐請佢食消夜,我哋就會問佢願唔願意攞手袋,如果佢願意,你就同媽咪計佢出場費。」出場費大約千五至二千元。



2012年結業的大富豪,是本港最後一間大型夜總會。 2012年結業的大富豪,是本港最後一間大型夜總會。

媽媽生分兩成

李道洪續道:「其實你要畀多二百到五百蚊貼士媽媽生,小姐嘅出場費一般媽媽生分兩成,公司會佔兩成,小姐會得五成至六成。」那麼小姐的肉金又多少呢?李道洪說:「通常淨係『one shot』,即係一次咁多,公價80年代大概係千五,90年代大概二千蚊,如果一晚陪你到第二日中午就另計,double度。」




鍾意就快D Share啦!