網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月18日 星期六

陳秀雯:久休復出!陳秀雯因為某人決定拍新劇 __,陳秀雯,

到底係邊個令陳秀雯答應出山?藝人陳秀雯與廖啟智(智叔)參演ViuTV劇集《教束》,久未拍劇的陳秀雯笑指上一套播出的劇集應是《跟紅頂白大三元》,她說:「 ...


到底係邊個令陳秀雯答應出山?


藝人陳秀雯與廖啟智(智叔)參演ViuTV劇集《教束》,久未拍劇的陳秀雯笑指上一套播出的劇集應是《跟紅頂白大三元》,她說:「真係好似同智叔做㗎!(因為智叔先答應?)梗係一個好重要嘅原因啦。(咩原因令你出山?)今次我做校長、未演過,我以前讀書嗰陣已經好鍾意睇校園片,我覺得每個年代都應該有,劇本好嘅話會係一個好好嘅劇種!」智叔就表示今次與年青人合作,笑指覺得自己重回校園一樣,並謂:「係衝勁同創意,同年青人合作我都要組織吓!」

秀雯指一眾年輕演員比仔仔年紀還要細,覺得新世代有新思維,她亦有要學習的地方。智叔指要趕在暑假前拍畢劇集,時間上都幾趕。被問久未拍劇會否難以適應密集的拍劇時間?秀雯說:「唔會,都唔使捱夜,校園戲都係日頭,都未試過拍劇咁舒服!」二人又指劇中有講到教育問題,更有爆炸性的主題。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!