網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月24日 星期五

關楚耀:回憶返晒嚟!關楚耀返無綫唱《你當》勁感觸 __,無綫,關楚耀,

時光飛逝…咁又10年!藝人關楚耀(Kelvin)主演的無綫劇《特技人》現正熱播,而日前他就以歌手身份上無綫節目《流行經典50年》,大唱《你當我甚麼》等 ...


時光飛逝…咁又10年!


藝人關楚耀(Kelvin)主演的無綫劇《特技人》現正熱播,而日前他就以歌手身份上無綫節目《流行經典50年》,大唱《你當我甚麼》等歌曲,播出後引起網民討論,反應熱烈。

受訪時,他表示可以錄《流》好開心,更感觸謂:「《你當我甚麼》呢首歌對我好重要,我10年前喺無綫唱過呢首歌,估唔到10年後喺無綫再一次唱,已經成為咗自己嘅經典。而最開心係收到好多網民嘅message,好多人recall番原來關楚耀係唱歌嘅,係歌手,亦收到好多message叫我繼續努力做多啲好歌,呢啲message都畀好多信心我。」他又謂很多朋友都有睇節目,並把片段傳給他,他很高興獲得大家支持。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!