網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月6日 星期一

盧凱彤約共聚小肥卓韻芝悲永訣 __,小肥,盧凱彤,卓韻芝,

最後露面<br>盧凱彤前日錄影節目,消瘦了的她表現鬱鬱寡歡。
盧凱彤約共聚小肥卓韻芝悲永訣現年32歲、受躁鬱症困擾的歌手盧凱彤(Ellen)昨日突然在跑馬地寓所自殺墮斃,曾推出《廿九歲的遺書》單曲變一語成讖。原來 ...


盧凱彤約共聚小肥卓韻芝悲永訣

現年32歲、受躁鬱症困擾的歌手盧凱彤(Ellen)昨日突然在跑馬地寓所自殺墮斃,曾推出《廿九歲的遺書》單曲變一語成讖。原來她透過WhatsApp相約了好友小肥及卓韻芝今晚共聚:「Let's meet together la。」留言頓變「最後遺言」。崩潰的小肥曾以為死訊是惡作劇;阿芝就嘆好友被「幻象」推倒了。

Ellen曾於2014至2015年患上躁鬱症,病愈後重新出發,去年宣布出櫃及已婚,跟年長12年的台灣著名攝影師余靜萍在加拿大註冊結婚,今年簽約新唱片公司。而上周五在陳奕迅的簽約記者會上,她更透露本周推出新歌《光》及拍MV,看似家庭、事業兩得意,卻又被發現突然暴瘦,當時她表情尷尬說:「做音樂真係辛苦」。大前晚她捧許廷鏗音樂會,前日更以評判身份出席ViuTV大型選秀節目《Good Night Show全民造星》錄影,原來這已是她最後露面的身影。雖跟好友小肥、卓韻芝、林奕匡、李幸倪、劉浩龍和郭偉亮同場相見,可是她沉默寡言,又表現得鬱鬱不歡,原來「死神」已逼近了她。

小肥:我真係頂唔到

昨晨傳出Ellen死訊後,小肥自言:「真係頂唔到」,皆因好友墮樓前約兩小時曾透過WhatsApp聯絡,當時完全不覺有異樣:「尋晚(4號)我同卓韻芝傾偈,講開我專登帶咗我隻碟要送畀佢(Ellen),因為佢有份寫歌又監製,不過我要做嘢早走咗,佢又做緊評判,然後阿芝話約咗佢飲嘢叫埋我一齊,我就尋晚自己再WhatsApp問佢,佢今朝8點覆一齊飲嘢。」估不到9時50分Ellen就墮樓死亡。他說不相信好友做傻事,悲傷的他受訪時說:「我同10個『造星』一齊唱Ellen幫我寫嘅《內外》,佢仲睇得好High好開心。」

盧凱彤與好友小肥和卓韻芝等人前日齊齊錄影,怎料翌日便天人相隔。
  • 盧凱彤與好友小肥和卓韻芝等人前日齊齊錄影,怎料翌日便天人相隔。
蘇永康駕車途經現場。

  • 蘇永康駕車途經現場。

下月嫁人的卓韻芝傷心得不接電話,只在社交網上載行事日曆截圖,留言:「你尋晚約咗我乜嘢今朝又同我講乜嘢?Ellen Low你覺得我應該點做?係咪想我delete event?我唔識真係唔識。出走唔係你嘅意思,係一啲幻象令你誤會咗一啲嘢,It's the illusion push you down.(係幻象推倒你。)係咪咁?飲嘢再傾。」之後再撰文指Ellen相約唱歌,現她不能再看電話留言,需要時間消化及回覆亡友。

林奕匡自責講到喊

跟Ellen相識3年的林奕匡受訪時,指前日錄影各有各忙只能互say hi,更激動得在電話中哭泣:「我都怪自己,會唔會,如果我嗰晚有同佢講嘢…唉…」並讚她極有音樂才華,又是作風大膽的歌手。劉浩龍在社交網悼念:「我個心真係好唔舒服,好難接受呢個係事實,尋日先一齊做嘢,RIP Ellen。」李幸倪指不能接受現實,並說:「也許正是因為你太聰明,只讓我們看到你的笑容,而掩飾了你的痛苦。」郭偉亮亦留言:「昨天開工時見到很多新知舊雨,這天令我很有感覺,這一天我永遠都記得。」

Ellen大前晚跟胡鴻鈞及林欣彤等到旺角麥花臣捧許廷鏗場,開騷前走到後台給許廷鏗打氣,至於許廷鏗因太傷心,對好友死訊不作回應。另外,ViuTV就Ellen離世表示惋惜,稍後將公布已錄製的節目安排,其遺作《光》面世日子可能有變。

蘇永康途經現場嘆可惜

此外,歌手蘇永康昨午約5時50分駕車途經Ellen墮樓現場,他受訪時表示:「覺得好可惜,之前講咗好耐想合作,佢音樂上好有才華,係我好欣賞嘅女性結他手。最後一次見佢係喺梅艷芳助手嘅太太嘅葬禮。希望Ellen家人及另一半節哀,大家身邊所有朋友好好關注自己身體及情緒上嘅健康。」






鍾意就快D Share啦!